Blogmas #21 Godisnji makeup favoriti collab

Ćao najbolji moji!
Već smo došli do kraja godine i godišnjih favorita. Danas pišem collab godišnje favorite sa dragom koleginicom Majom sa bloga onlymaja.blogspot.com. Pogledajte njen post, favorite na blogu.
5 makeup proizvoda koja su obeležila moju godinu. Ovo je prvo za šta se uhvatim kada se šminkam, mogu lagano da se našminkam za 5 min. Danas ide post o makeupu sutra o kozmeticii. 
Prva je Aurina kontur paleta, vidi se da je trosim i obožavam a pisala sam i recenziju pa možete da pogledate  klik ovde
Colourpop paleta Yes, please! Je moja omiljena paleta svih vremena. Mislim da nikada necu nijednu paletu da volim kao ovu haha :D Koristim je stalno i jesam je unistila ali mi se mnogo dopada. Recenzija i svocevi ove palete su na link klik ovde
Sleek paleta hajlajtera, nedavno sam pisala i o njoj  klik ovde. Obožavam se je baš zbog boja i teksture, dva su kremasta a dva sa praskasta. Prelepa paleta, mislim da su ovo sve nosive nijanse hajlajtera. 
Essence maskara koju obožavam da nosim,  koristim je već godinama i jednostavno se plašim da probam neku drugu. Essence maskare su bas pristupacne po ceni i odlicnog kvaliteta. Ovde možete da pogledate poređenje Essence maskare sa drugom maskarom. klik ovde
Catrice blender za lice, koristim ga za puder, korektor i sve što bi moglo da se izblenda na licu, ovde imate poređenje Catrice i još jednog blendera. klik ovde
Koji su vasi godisnji favoriti???

Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3