Blogmas #8 Štednja novca

Ćao najbolji moji!
Volim štednju i organizaciju, uvek volim da mi sve bude čisto i uredno, naročito u sledećoj godini želim da uđem čiste kuće, odnosa i dugog spiska planova i ciljeva. 
Pratim jedan izuzetan profil na instagramu raspikuca o štednji. Mislim da mi nikada niko nije toliko brzo motivisao i vratio u kolosek kao ovaj profil. U nastavku pisem koje sam to fore i fazone pokupila sa ovog profila, preporučujem i vama da probate.

1. Kvalitetnije stvari! Bolji je kvalitet nego kvantitet. U potpunosti se slažem. Ne treba mi 10 krpica kada mogu da imam jednu ali kvalitetnu.
2. Potroši pa kupi. 1 in 1 out. Važi za garderobu, kozmetiku, šminku. Od januara sigurno se držim ovoga.
3. 7 koraka do više novca. Rasporedi svaki dan sta možeš da radiš, na njenom profilu možete da pogledate tu objavu. 
4. Analiza troskova! Ovo mi je vrh jer nema posle "kuku lele gde odoše pare" sve lepo na spisak!
5. Izazov 100x365 neku svoju stvar koju ne morate da kupujete svaki dan, ostavite po strani po 100din, na godisnjem nivou to je 36 500 din. Razmislite o tome.

U nastavku pogledajte šta sada praktikujem:
1. Jedna stvar koju sam sada uvela i napravila jeste da sam napravila kasicu od kartona koja nema otvor iz kog možete da uzmete novac. Na kraju 2020.godine otvoricu kasicu makazama a do tada ubacivacu novcanice od 10,20 i 50din. Mislim da je to super da sledeće godine imam neku veću sumu novca. 
2. Možete da prodate stvari koje vam više nisu potrebne. Prodajem na kupujemprodajem i mojekrpice. Svasta sam prodala do sada tamo.
3. Uclanite se u biblioteku, na godišnjem nivou to je baš isplatljivo.



Šta vi praktikujete, kako štedite???

Постави коментар

4 Коментари

  1. Ja volim da štedim, odnosno ne volim da se "rasipam" i bacam pare na gluposti, nemam neke specijalne cake, ali uvek isplaniram koliko ću potrošiti, kada i na šta, a pre kupovine razmislim da li mi je to potrebno i ako jeste, da li baš u tom trenutku. Posetiću profil da vidim da li mogu nešto interesantno da primenim. Super post!

    I'mperfect

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3