Blogmas #6 Trenutno omiljeni lakovi

 Cao najbolji moji!
Volim da lakiram svoje prirodne nokte, pratim jedan profil predivne devojke Noktarica.studio , obozavam njen profil i njene nokte. Obavezno pogledajte. U nastavku pisem o svojim lakovima koje sada obozavam.
Prvi je Avon Magic lak za nokte. Sljokice koje se ne skidaju tako lako ali sada je sve oprosteno. Ipak u ovoj euforiji zelimo da nam nokti budu lepi. Obozavam ovaj lak i rado ga koristim, pogotovo sada. 
Avon gel finish lak za nokte je drugi po redu koji ne skidam sa noktiju, kada god ne znam sta bih namazala to je bio on. Ne znam nijansu (pa ga verovatno zato i nisam slikala kao ostale).

Flormar lakovi su mi odlicni jer iz prvo sloja imate potpunu pokrivenost sto se meni jakoo dopada. Volim da lakiram svoje nokte ali ne da odvojim 3h za lakiranje itd. Tako da sve sto moze da mi ustedi vreme moze. 
Novogodisnja noc po meni znaci i crveni lak. Pa u ovoj grupi imamo obican crveni lak i sa sljokicama. Ne znam koji mi je lepsi i ne mogu da se odlucim za jedan. 
Da li volite da se lakirate??

Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3