Get beauty-Creightons Vanila&Macadamia

Ćao najbolji moji!

Nadam se da ste dobro i da uživate u mojim postovima tokom citavog decembra, trudim se da recenziram što više proizvoda kako bi vam bilo zanimljivo. Danas post o kozmetici, na instagramu su popularni pod imenom getbeauty_srbija, o njima danas pričamo u ovom blog postu. Dobila sam tri proizvoda, Creightons Vanila&Maacadamia, piling za telo, losion za telo i mirišljavu kupku. Na njihovom instagram profilu možete da naručite ove proizvode. Sva tri proizvoda su iz iste kolekcije, tako da možemo da pređemo na moje konačne utiske. 

Shower Scrub, kada su u pitanju pilinzi za telo to moram da isprobam, obožavam pilinge, za lice i za telo. Dobila sam priliku da isprobam ovaj piling, pakovanje je super praktično, lepo urađeno, miris je fantastičan, znači oseti se vanila, prelepa vanila i makadamija. Dobija se 250ml proizvoda što je odlično, sviđa mi se kako pilinguje telo, baš je blag piling, bar za mene je blag, lepo očisti kožu, dopada mi se. Preporučila bih ljudima koji vole blage i nežne pilinge. 
Hand&Body lotion, losion za ruke i telo, tako sam ga i koristila, za ruke, kolena i laktove, sjajan je za te stvari. Pošto ne podnosim losione za telo na svojoj koži, pa sam pronašla način kako da ih koristim. Sada su mi laktovi i kolena vrlo hidrirani i nežni. Ruke takođe sam mazala, pre spavanja ili preko dana kada osetim potrebu. Sada od hladnoće i od pranja sudova koža mi je suvlja nego inače, pa mi je potrebna i dobra hidratacija. Preporučujem ovaj losion, miris je prelep, obožavaoci vanile će obožavati ovu liniju.
Bath&Shower, kupka za telo, savršenstvo, celo kupatilo miriše na vanilu i makadamiju, nisam do sada videla ovakvu liniju za kupanje da je toliko jak i nežan miris. Oseti se ta slatkoća, divno je kupati se ovom kupkom, mnogo mi se dopada jer se miris zadržava na koži. Što se mene tiče cela kolekcija je idealan poklon nekome ko voli vanilu i makadamiju, obradujte svoje najdraže. 
Koji proizvod bi ste isprobali prvi??? 
 

Постави коментар

10 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3