Haul (Dm,Lilly) #3

Ćao najbolji moji!
Drugi dan Blogmasa, koliko sam lepo raspoložena i koliko se radujem praznicima pa to je cudo jedno. Nadam se da se i vi radujete praznicima. Danas pišem o proizvodima koje sam kupila u prethodnom periodu. Pisite sta koristite i sta mi preporucujete.
Prva stvar su paste za zube iz Dm-a, mozda nije toliko bitno da pisem o njima sada u svakom postu ali ove su mi se mnogo dopale. Clear fresh nije mnogo ljuta sto se meni dopada jer ne volim previse ljute paste. Sensitive nisam jos uvek probala ali mislim da ce biti dobra.
Balea regenerator za kosu. Uzela sam ovaj zeleni za normalnu kosu sa aloe verom. Moja kosa nije ostecena, ne koristim presu ni figaro zato biram sampone i regeneratore za sjaj kose. Kada isprobam sigurno javljam utiske.
Velnea piling za telo, ovo mi je drugo pakovanje jer sam sa prvim bila odusevljena! Mnogo mi se dopada, koza mi je posle njega lepa i meka na dodir. Mirise na zvake, prelep piling sve preporuke.
Balea maske za lice. Iskreno, kupila sam ih zbog pakovanja. Kada sam ih videla jednostavno nisam mogla samo da prodjem pored njih, kako im odoleti kada Balea ima ubedljivo najbolja pakovanja. Dve su peel off maske dok je jedna gel. Cim isprobam javljam utiske. 
Balea maska za stopala. Probala sam jednu kesicu i odusevila se. Pa normalno kupila sam jos dve. Stopala su mi prelepa cak i zimi kada je hladno. Pojacana nega stopala je obavezna kao i nega ruku. Divno mirise, ne upija se brzo i zaista imate osecaj da radi nesto. Obicno je mazem pre spavanja, stopala su mi ujutru divna i hidrirana. Obavezno bacite pogled kada idete u Dm. 
Balea maska za lice. Kupila sam je zbog pakovanja, u maramici je, trebalo bi da je za hriranost koze. Videcemo kakva ce se pokazati. Ako je neko probao neka javi utiske.
Trend it up High intense lak za nokte. Eh sad, svi vec znate da sam pricala o onom Eveline 8u1 laku za oporavak noktiju, medjutim kako imaju novu formulu koja ne sadrzi formaldehid tako je taj lak prestao mi odgovara. Nokti su mi se listali i pucali, bas sam bila razocarana jer prvo nisam znala da su promenili formulu a drugo taj lak sam koristila godinama, nekoliko bocica sam potrosila. Devojka mi se javila na instagramu sa preporukom da probam ovaj lak. Odusevila sam se! Nokti mi nikada nisu lepse izgledali ali ovaj lak sadrzi formaldehid zato mi odgovara. 
Zen Farmasi maskara u novom pakovanju, imam staru Zen maskaru i obozavala sam je. Ova nova i nije nesto. Mozda treba malo da se osusi kako bi bila okej, videcemo.
Llums olovka, kupljena zbog hajlajtera na jednoj strani. Na instagramu su je hvalili pa sam je kupila normalno haha :D
Ulje za krajeve, za ostecene krajeve, ove proizvode kupujem da mi se ne bi dodatno listali, to je normalno i na to ne mogu da uticem bez obzira sto ne koristim toplotu. Prelepog je mirisa, onako uljane strukture, lepo se nanosi na kosu. Za sada mi se svidja.

Da li ste koristili neki od ovih proizvoda??

Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3