Blogmas #13 Ciljevi za 2020.godinu

Ćao najbolji moji!
Najviše volim da čitam ciljeve za sledeću godinu, volim i svoje tuđe jer nekako se motivišemo međusobno. Zar to nije sjajno? To znači da ćemo uspeti sledeće godine da ostvarimo sve što smo zamislili. Na internetu sam pronašla ovih 7 ciljeva. Kada sam ih malo bolje pogledala shvatila da to radim svake godine ali ih nikada nisam pisala po kategorijama. Ja sam svoje ciljeve zapisala na papiru. A vama ostavljam da tek popunite :D 

  1. Lični ciljevi – sve što želite da uradite, da budete i imate
  2. Odnosi – porodica, prijatelji, emotivni život, saradnici
  3. Zdravlje – telo, kondicija
  4. Karijera i obrazovanje – posao, obrazovanje, ciljevi u karijeri
  5. Slobodno vreme – rekreacija, hobi, zabava, odmor
  6. Finansije – dohodak, ušteđevina, ulaganja, investicije
  7. Društveni doprinos – humanitarni angažman, poboljšanje opšteg stanja i slike vaše države i naroda u svetu…

Da li ste zapisali ciljeve?? 

Постави коментар

0 Коментари