Blogmas #5 World of beauty new in

Cao najbolji moji!
Nadam se da citate Blogmas postove, danas jedan new in. U pitanju je sajt worldofbeauty.com . Noviteti su krema za lice, serum i cleanser. Dobila sam i neseser koji sam zaboravila da slikam i dva testera.Sve je bilo umotano pucketavom folijom, tako da nije moglo nista da se osteti. Svaka cast za pakovanje. Stvarno su se potrudili.
World of beauty je prirodna i organska kozmetika, bez parabena, bez parafina, kozmetika nije testirana na zivotinjama. 
Cleanser ima pumpicu i mirise na prirodnu kozmetiku, nisam ga jos uvek probala ali verujem da ce mi se svideti. Obozavam proizvode koji imaju pumpicu jer su laksi za doziranje proizvoda. Pakovanje je kvalitetno i plasticno. 

WB krema za lice. Dolazi u kutiji koja je osigurna i lepo upakovana. Ne moze da se otvori prilikom transporta, bez brige. Kada se otvori ima zastitu foliju i poklopac. Nisam je probala ali u sledecem periodu pisacu o njoj.
WB serum. Najvise mi se dopada. Pakovanje je savrseno. Volim takva jednostavna pakovanja, deluju elegantno. Poklopac je zlatne boje. Sto se tice teksture, fina je na prvi utisak. Koza mi je brzo upila proizvod, videcemo kako ce se pokazati na duze koriscenje. Ima pumpicu sto olaksava doziranje.

Da li ste probali ovu kozmetiku?



Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3