Blogmas #3 Potroseni proizvodi #22

Ćao najbolji moji! 
Treći dan Blogmasa, ne mogu da vam opisem koliko sam srecna sto pisem svaki dan. Kada se dobro organizuje covek sve je moguce. Sve moze da se postigne. U nastavku citate potrosene proizvode. Sta sam to trosila u prethodnom periodu. 
Eveline laser krema za depilaciju. Nista ovo meni ne radi, da li ja drzala 3 minuta ili 10 minuta, dlacice na nogama su i dalje tu. Nista to meni nije ni proredilo dlacice. Potrosila sam je iz 3 puta. Ne preporucujem, definitivno.
Bimask maska za lice je trenutno na akciji u Lilly drogeriji pa bacite pogled. Detaljna recenzija se nalazi ovde. Super maska, cak sam i svojim drugaricama dala da probaju i odusevile su se.
Jessa losion za intimnu negu, super je, sve mi se svidja kod njega. Nije previse ni gust a ni redak pa ne klizi sa ruku. U Dmu sam ga uzela na nekoj akciji, sigurno cu ponovo. 
Velnea krema za suncanje spf30, lepo je mirisala, lepo se razmazivala po kozi, bila sam zadovoljna ovom kremom. Velnea ima dobre stvari sa zastitnim faktorom.
Kedrova prica se zove instagram, dobila sam ga od njih, ruska kozmetika. Micelarna voda koju sam mogla u oci da sipam i da ne peku oci. Savrsena je. Sigurno cu je kupiti i sama.
Oral-B vodica za ispiranje usta, okej mi je bila. Nisam sad nesto pala u nesvest ali okej je. Meni su te sve iste, ne znam u cemu je razlika.
Avon piling, iz par koriscenja sam ga potrosila, lepo je mirisao, ali da je nesto bitno radio mojoj kozi, pa nije. Nije vam neophodan. Probala sam i bolje.
Tony Moly stik koji hladi deo ispod ociju, potrosila sam ga i stvarno je to radio. Nije da vam je neophodan, mirise na mentol i slatko je pakovanje.
Eveline 8u1 ovo je jos ona stara formula, bas mi je zao sto sam ga potrosila jer znam da necu moci da pronadjem isti. Sada imaju novu formulu za to ste verovatno culi.
Ebelin skidac laka sa noktiju, za sada mi se dopada. Ne znam zasto ga ranije nisam probala. Super i brzo skida lak za noktiju a nema intenzivan jak miris.
Pronasla sam ova dva Aurina karmina koji su mozda vec bili u nekim potrosenim proizvodima. Nisam ih videla pa ih nisam ni bacila. Eto ih ponovo. Super su mi Aurini karmini. 
BM lashes, okej su za svaki dan, za vecernju rutinu bas i nisu. Nisu dramaticne. Jednostavne su i uz malo maske nece se ni primetiti da imate vestacke trepavice. Ne kupujem ponovo ove.
Cleanic tuferi super su bili, ne vidim neku razliku u tuferima, svi rade odlican posao, skidaju sminku.
Isprobala sam i Avon power stay pudere i ne svidja mi se sto brzo moram da radim sa njim. Brzo se matira. Pa okej mi je bio, izdrzao je oko 6h.
Testeri kremica bile su super. Balzam za kosu takodje. Krema za ruke sigurno cu kupiti full size pakovanje.
Uzasna maska, prelepo izgleda na licu ali skidanje taj peel off je uzaaasan. Nikada vise. 
Nose strips nista nisam videla da je uradio. Tako da ne.
Garnier aloe hydra bomb sampon za kosu, nikada vise ga necu kupiti. Nista nije uradio sa mojom kosom. Cak mozda mi se od njega brze masni. Ne dopada mi se ni malo.


Da li ste koristili neki od ovih proizvoda? 


Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3