Blogmas #10 Poredjenje Catrice i RT blendera

Ćao najbolji moji!
Od kada sam otkrila bjuti blendere samo njih i koristim. Četke su mi postale totalno ne efikasne ili bar nisam otkrila one koje bi mi odgovarale. Pa sam skroz prepustena blenderima. Za sada sam probala par, Aura, Catrice, RT i neki Swoon iz Lilly drogerije medjutim sa njim si mogao da ubijes coveka koliko je bio tvrd pa cak i kada se nakvasi. Auru sam dugo koristila i bila mi se je super samo sto sam htela da probam neki novi. Danas citate poredjenje Catrice i RT koje obozavam. 
Catrice blender sam narucila sa instagram profila sopingholicarke. Bio je nekih 250din. Drugaciji je oblik od RT, kao sto mozete da vidite na slici, ali meni bolje prija i lepo mogu da blendam puder na licu. Kada se pokvasi poraste i bude bas mekan. Imam ga sigurno vec godinu dana, uz pravilno odrzavanje trajace. Naravno kada ga perete dezinfikujte ga obavezno. 
RT blender sam kupila na nekom sajtu 4 u paketu, original je naravno. Mislim da je bio oko 20eura. Pohabao mi se za nekih 7,8 meseci. Iscepao se a isto sam ga odrzavala kao i sada Catrice. Istekao mu je rok trajanja ocigledno. Oblik je drugaciji sto mozete da vidite na slici. Bolji je za setovanje lica, za blendanje korektora ispod ociju. Naraste kada se pokvasi i super je mekan. Mozda mi je Catrice za nijansu meksi ali okej su oba. Jedina razlika bar za mene je cena. Catrice je mnogo vise pristupacniji od RT koji je u drogerijama 800din.  
Oba blendera su super, lepo blendaju puder, korektor, lepo setuju lice. Samo je razlika u cenu, po meni je samo to.

Da li ste koristili ove blendere?? 


Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3