Raznovrsni haul-New Yorker, Waikiki, Jysk, Cotton

Cao najbolji moji!

Kako ste? Sta radite? Nadam se da ste dobro i da uzivate u ovom vremenu. Jos jedan haul post u januaru, moram da priznam da se bas kupovalo, u ovom postu mozete videti svasta, od odece do skolskih sveski. Volim da citam haul postove ali u poslednje vreme volim i da ih pisem. Ranije nisam toliko kupovala, mozda i jesam ali retko sam to slikala i objavljivala. Tokom decembra sam pocela bas aktivno da izbacujem haul postove, pa sam u tom duhu i nastavila. 

U ovom postu mozete da vidite stvari koje su i dalje dostupne u prodavnicima jer su bukvalno juce kupljene. Zato ako vam se neka stvar dopadne trk u prodavnicu u koju je kupljen. 

Prva stvar je zenska teksas jakna, kupljena je u New Yorkeru za 1900 din na snizenju. Teksas jakna je nesto sto ja volim oduvek, nosila sam kao klinka jednu teksas jaknu a potom krala od tate njegovu iz njegove mladosti. Slicna je kao ova sa slike. Sada kada sam je videla nisam mogla da je ne kupim, ljubav na prvi pogled. U velicini je S, i to me bas zbunilo jer sam prvo probala L i bukvalno je visila na meni. Njihove velicine nisu bas kao i sve druge tako da obavezno probajte pre nego sto kupite. Super mi stoji, vidi se da je kvalitetna, mislim da cu je nositi stalno ove godine. 

Sledeca stvar je muska bela majica sa natpisom, super izgleda, verujem da ce je bas nositi, Bila je 300 dinara. 
Uzela sam i jednu zensku rozikastu majicu za sebe, cena je 200 din. Nije nista specijalno ali eto za po kuci ce biti super. 
Isto njegova zelja je sat. I moram da priznam da jutros kada me je probudio bilo je stvarno divno. Zvuk nije jak, lagano zvoni, dopada mi se. Kupljen je u Jysk radnji za 300 din. 
Samolepljivi papirici kupljeni takodje u Lidlu, sadri 480 papirica a cena je oko 120 dinara. Kada trebam nesto na brzinu da zapisem volim da su mi tu na stolu. 
Na redu je dosao parfem iz Waikikija, bio je 700 dinara na akciji, miris tresnje je prelep, pakovanje je savrseno, kada sam ga videla posle par dana razmisljala o njemu kupila sam ga. Prelep je, pogledajte u radnji, ima jos raznih parfema. I ima 100 ml sto mislim da je super za tu cenu. 
Prstenje obozavam da nosim ali uvek je to neko ovako jednostavno, ovi prstencici su kupljeni u Cottonu po ceni od 250 dinara, sada imaju veliku akciju 50% + 20% na kasi, dobrih stvari ima. 
Cetkice smo kupili u Lidlu, hajde da probamo i ove, deluju okej ali videcemo. Cena je bila 140 dinara za obe. U pitanju je Soft varijanta, nadam se da ce biti okej. 
I na kraju jedna velika ukoricena sveska u kvadraticima, 180 dinara je bila. Obozavam skolski pribor, sveske, notese, hemijske. Deluju mi kvalitetno, listovi su okej, videcemo. 
Kako vam se svideo ovaj post? 

Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3