Blogmas #7 Nega kose

Ćao najbolji moji!
Danas pricamo o mojoj trenutnoj nezi kose, prosle godine sam se ošišala do ramena. Sada mi je porasla kosa naravno ali nemam vise tako dugu kosu. U nastavku pricamo o nekoliko proizvoda koja sada koristim i koje iskreno preporucujem.
Šampon i balzam, Balea, samo različita kolekcija. Šampon je protiv peruti jer se trenutno borim sa tim. Pomaže mi, ali perem kosu na 3 dana. Balzam je okej, samo je potrebna malo veća količina da bi to bilo to. 
Maska za kosu sa aloe verom! Pa posto je mojoj kosi potrebna hidratacija ova maska mi se činila kao dobar izbor. Super se pokazala, volim da menjam maske za kosu, da stalno isprobavam nesto novo, ali ova je odlicna. Mala kolicina je potrebna za celu kosu, super se ispire i ne ostavlja onaj lepljivi trag.
Regenerator u spreju, malo mi se zastitila kosa od njega, ali od tih prskalica sve koristim, ne mogu da se rascesljam bez njih, tako da su one standard.
Od skoro sam promenila ono Avon ulje za krajeve sa arganovim uljem, sada koristim Velnea fluid i super je za krajeve, odlicno mirise sto je plus.
Od kada sam promenila cetku za kosu i presla na ovu sa Ali expressa za samo 2$ moja kosa je procvetala. Vise ne kida pa cak i kada je cesljam mokru. Ako vam kosa opada prvo promenite cetku! I ne vezujte kosu jakom gumicom vec šnalom, iz ličnog iskustva!


Da li koristite neki od ovih proizvoda???
Instagram: jfashionlover
Facebook page : jfashionloverr
Gmail: jfashionloverr@gmail.com

Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3