Aura Face Contour Palette-Recenzija

Ćao najbolji moji.
Želela sam kontur paletu, dugo sam gledala i razmišlja da li da to bude City color paleta ili pak Nyx paleta, međutim čim je izašla ova paleta, drugi dan sam je kupila, to je bilo to, ljubav na prvi pogled. Znala sam da je to ono što mi treba i da će biti odlična jer ni u jednom trenutku nisam posumnjala na Auru. Aura je brend koji je vrlo pristupačan po cenovnom rangu, a kvalitet je odličan, drogerijski je brend, možete ih naći u Lilly drogerijama. Dakle, možemo da počnemo.
Baš se vidi koju najviše koristim, fiksirajući puder nisam ni takla, proizvod za konturu je dosta udubljen, bronzer takođe.
Dakle, u ovom praktičnom crnom modernom pakovanju dolaze četiri proizvoda, puder za fiksiranje, potom hajlajter, bronzer i kontura. Ove palete se prodaju u dve nijanse, fair i dark. Moja je u nijansi dark. Sadrže po 4g proizvoda što je odlično. 

Boje su odlične pigmentacije, ne truse se, divno se blendaju, neverovatna paleta. Cena je oko 750 dinara. 
Puder za fiksiranje je bež banana boje, namenjen je za fiksiranje ispod očiju, možete da je koristite i za celo lice. 
Hajlajter je okej, samo ima odsjaj na ljubičasto, nije tako jak, ipak starija verzija Aurinih hajlajtera mi se više sviđa. Koristim ga ali obavezno ga kombinujem sa još nekim hajlajterom.
Bronzer je mat, lepo se blenda, utopli lice, pigmentovan je ali ne možete da preterate sa njim, vidi se da ga baš koristim.
Konturisanje je najtamnija boja, odlično se blenda, pigmentovana, ne trusi se.
Ne pomeraju se proizvodi sa lica, obožavam ovu paletu! Znači svima je preporučujem, sve proizvode koji su vam potrebni imate u jednoj paleti, vrlo praktično, u neseseru ne zauzima puno mesta, cena je okej, ljubav na prvi pogled. Kao što rekoh postoji fair nijansa za svetliji ten i tamnija dark za tamniji ten, međutim odlučila sam se za dark iako sam svetlijeg tena jer je više pigmentovanija nego fair. I testeri u drogerijama a i devojke na blogu i youtubu su to potvrdile. 
Da li planirate da je kupite ili je već posedujete?

Постави коментар

29 Коментари

  1. Odličan post draga, već sam se par puta dvoumila da li da je kupim ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  2. Zaokružila sam ti brojku na 300 :D <3 Odličan post, kao i slike :) Nisam kupila ovu paletu jer se jos dvoumim oko još nekih kao što su Make up Revolution, Nyx, City color... mada ova je jako pristupačna i što kažes pogodna za neseser... videću još :)

    ОдговориИзбриши
  3. This palette looks nice:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. So amazing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Jelena, paleta je stvarno predivna. Obožavam neutralne boje sjena, a ove su stvarno prelijepe. Divna recenzija.
    Želim ti lijep vikend!

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  6. Aura ima odlične proizvode, do sada me nijednom nisu razočarali! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Tako sam se obradovala kad je izašla ova paleta ali nažalost boje me nisu privukle ni u fair ni u dark varijanti :( Drago mi je što tebi odgovara <3
    Taupe Candy

    ОдговориИзбриши
  8. Predivna palleta! Mnogo mi se svidja tvoj blog! Novi sam clan tvog bloga i ako zelis pogledaj i timoj blog i uzvrati pracenje. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Nedavno sam videla ovu paletu u Liliju, i da, bila je na akciji ali je nisam uzela, plašeći se kakva. Zato mi je drago da vidim recenziju na tvom blogu, draga Jelena. Odlican post, slike su zaista veoma dobre, profesionalne i originalne. Uzivala sam u postu. Definitivno cu kupiti ovu paletu, koristice mi za svaki dan.
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  10. Ova paleta mi se čini vrlo zanimljivom, ali ju vjerojatno neću kupiti, jer još uvijek ne koristim mnogo proizvoda na licu. :)

    Its Nina

    ОдговориИзбриши
  11. ja sam se razmisljala da l da je uzimam medjutim previse mi je mala za taj novac, ne znam...drago mi je da si ti odusevljena sa njom!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/02/top-5-linen-blend-jumper.html

    ОдговориИзбриши
  12. love it!!<3

    http://www.swisstwins.ch/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3