Blogmas #11 Preporuka filmova

Ćao najbolji moji!
Dečko i ja pogledamo bar jedan film svako veče, one koje smo izdvojili u ovom postu su oni koji su nam se najviše dopali. Nastavićemo da pišemo o njima jer mislim da imamo šta da kažemo. Nisu svi novogodišnji ali njih ima najviše! 
 Vecernja skola- Night School 2018
Komedija i vrlo motivacioni film da završimo školu i fakultet haha :D 
 Noelle 2019 
Božićni film, Noel treba da preuzme posao svog oca, da postane Deda Mraz. Jakoo lep film! 
 What men want! 2019
Jedva sam cekala da izadje ovaj film, toliko sam mu se radovala i na kraju se odusevila! Ja volim da gledam tako ženskaste filmove, o vezama i odnosima izmedju ljudi. Uvek može da se nauči nešto novo.
 Let it snow! 2019
Nekoliko prica spojenih u jedno. Zanimljiva prica, nismo pali u nesvest.
 Christmas break in 2019
Nesto nalik Sam u kući, devojčica čeka roditelje u školi sama, sama će srediti zlikovce. Baš lep film.
 The Knight Before Christmas 2019
Samo što nisam pocela da placem, predivan film, prica, sve. Na sve su mislili, film je fenomenalan. Najvise sto mi se dopada jeste da bas prikazuju kako se slavi Božić.
The Princess Switch
Film je jako interesantan, verujem da ce vam se svideti. Dve devojke zamene se sa životima. U njima na kraju i ostanu. 
A bad moms Christmas 
Ludace kao i u prvom delu! Jako dobar film, gledali smo ga par puta! 



Koji film novogodišnji nam preporučujete??


Постави коментар

6 Коментари

  1. Ja sam pogledala film kojo si kačila na stori, bas ovaj The Kingh Before Cristmas, prelep je, tako da cu i ostale verovatno 😊😊

    ОдговориИзбриши
  2. Gledala sam većinu filmova, moram priznati da mi se Night school uopšte nije dopao, verovatno zato što sam očekivala mnogo više nego što sam videla. Ostali su bili veoma simpatični. Nisam gledala Noelle, The Knight Before Christmas i Christmas break in, tako da ću neke od njih odadati na listu za gledanje!
    I'mperfect

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa dobro, ne mogu svi da budu perfektno odradjeni, ali fini su za razonodu <3

      Избриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3