Blogmas #25 SNP maske za lice

Cao najbolji moji!
Sheet maske obozavam, to znaju svi i na instagramu i u privatnom zivotu pa po tome mi stalno i kupuju haha. Danas pravimo jedan presek sa maskicama i pisem vam o maskama za lice koje sam predstavila u ovom postu klik ovde . Dobila sam ogroman paket sa puno maskica. Danas pricam o svojim utiscima, kakve su i koliko su natopljene. 
BIO-CELL MASK
Ove maske su neverovatno puno natopljene, kada ih izvadite iz kesice, sve curi sa njih. Maska je iz jednog dela. Moze lagano dva puta da se koristi koliko je natopljena. Nije mi izazvana nikakvu reakciju, bas prija mojoj kozi, pogotovo kada je malo ohladim.


SUPERCHARGED MASK 
Maska takodje iz jednog dela, okej mozda su mi ove omiljene, natopljene su ali su okej, lepo se stavljaju na lice, sve ove maske se lepo nanose. Nisu prevelike niti premale, bas idealna velicina. Koza je posle njih bas fino hidrirana, nije potrebna krema. Ostatak utrljam u lice. 

ACTIVE SEAL MASK
Maska iz dva dela, odusevljenje. Meni se dopada taj princip, mislim da je bas kvalitetna maska, nijedna od ovih maskica se ne cepa, lako se nanosi, bolje prijanje na kozi od ostalih maskica, tanke su i samim tim se prilagodjavaju kozi. Drzim ih po 30 minuta i dalje su mokre, moja koza nema kada da upije toliko puno proizvoda, a mozda joj je i previse. 


HYDRA LIFTING MASK
Maska koja se zakaci oko usiju, kao sto je na sledecoj slici nacrtano tako se i nanosi, hidrira se i brada i vrat. Ovo mi je najdraza maska definitivno! Nije previse natopljena, lepo prija mojoj kozi, mislim da je bas koliko mi je potrebno. Velicina je dobra, cak hidrira i mesto ispod ociju zbog ovih tackica koje mozete da vidite na meni, tu je kao malo deblji sloj ove maske bas mi se dopada! Sve preporuke za ove maske! Bilo koju da uzmete necete pogresiti!!!


Koja maska je po vama najbolja???


Постави коментар

0 Коментари