Elizavecca cleasing cream&peeling pad

Ćao najbolji moji!
Elizavecca je Korejski brend koji se bavi isključivom negom lica. Prvi paket koji sam dobila od njih možete da pogledate ovde .
Na instagramu ste mogli da vidite ove proizvode, više puta do sada sam ih slikala i hvalila pa sada možete da pročitate detaljnu recenziju. 
Cleasing melting cream 
Krema za skidanje šminke, ono što me je najviše oduševilo jeste tekstura i miris. Mislim da je proizvod dobar, vrlo blag kada je u pitanju maskara i  tečni mat karmin. Ako imate priliku da probate isprobajte. Pakovanja su preslatka, vidi se da se baš trude oko njih. 


Peeling pad 
Piling lica, tuferi su baš natopljeni, jedna strana je glatka dok je druga hrapava. Prvom polovinom sklanjate višak proizvoda sa lica dok drugom hrapavom polovinom radite piling na licu. 
Proizvod je kao sa vinom, pa je time postao popularan na licu. Nećete se napiti od tufera haha :D 
Pakovanje je super, veliko i elegantno. Veoma sam zadovoljna. 


Koji proizvod vam se najviše dopao? 

Постави коментар

0 Коментари