Angel BIO Therapy BOTOX treatment

Cao najbolji moji!
Kako ste? Leto je tu, vrucina je takodje velika, neophodno je da brinemo jos vise o nasoj kosi. Bez obzira sto je vruce, kosa zna da bude suva od vrucine. Danas posle dugog testiranja predstavljam vam Botox liniju proizvoda za kosu od brenda Angel Bio, njihov instagram ovde mozete da narucite proizvode.  Njihovi proizvodi sadrze 100% biljna ulja. Imaju dosta proizvoda pa predlazem da pogledate njihov instagam i veliki asortiman proizvoda za negu kose, tela itd. Proizvode za kosu obozavam da isprobavam, moja kosa koju nekada ne mogu da smirim, sada je pronasla trio koji mi savrseno odgovara. Pa mozemo da predjemo na proizvode.

Prvi proizvod je naravno sampon, prvo operem dobro kosu dva puta sa istim samponom, neophodno je trljanje dobro glave kako bi se koza glave stvarno ocistila i dobro oprala. Detox sampon je odlicna linija za sve tipove kose, svako ko zeli da vrati sjaj svojoj kosi ovo je idealna linija proizvoda. 
Drugi proizvod je za mene bio novina, nije da nisam koristila ovakav tip proizvoda, koristila sam sprej za kosu ali posle pranja kose za lakse rascesljavanje a nikada nisam koristila sprej posle sampona a pre balsama. Po malo mi je to bilo zaista cudno ali rekoh ajde da probam. Ovo je drugi Detox korak u pranju kose, cela linija mirise divno, lepo, leprsavo. Sprej je zaista doprineo mojoj kosi, nikada sjajnija nije bila u pravom smislu te reci. Ovo je sprej poput regeneratora za kosu, tako je nahrani i ucini jakom. 
Treci proizvod je balsam za kosu, Botox linija se koristi zajedno, nisam probala da je kombinujem sa drugim proizvodima razlicitih brendova ali zajedno znam da funkcionise. Balsam posle spreja je tu da dodatno omeksa kosu, kosa je bila barsunasta i svilenkasta na dodir. Moja kosa je bila ziva, nahranjena i dlaka je bila popunjena. Neverovatno je koliko je ovaj trio odlican i delotvoran. Obozavam svoju kosu, postala je sjajnija i zdravija. Od srca vam preporucujem da pogledate njihovu liniju proizvoda, odusevicete se, ljudi koji stoje iza profila su ljubazni i fini, izacice vam u susret i odgovorice na sva vasa pitanja. 
Da li ste isprobali neki od njihovih proizvoda?? Ostavite mi komentar, ljubim vas


Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3