Melem lek Handmade-melem za opekotine i biljne kapi za rast kose

O našoj koži potrebno je da brinemo svakodnevno kako bi nam u starosti bila zahvalna za svu ljubav i negu koju smo joj pružili. Danas pišem o domaćim proizvodima koji su proizvedeni u Srbiji, volim da podržim naše domaće proizvode i mala preduzeća. Melem lek je poznat na instagramu možete da pogledate ovde melem_lek. Melem lek je namenjen za sva oboljenja kože, sertifikovana  100% proizvodnja. Original melem možete da koristite za sve što poželite, od opekotina, do regeneracije kože i smanjenje ožiljaka. Kapi se koriste za kosu, za bolji rast i zdraviju kosu. U nastavku pročitajte moja iskustva. 

Melem kapi sam naručila zato što već 3 godine imam problem sa kosom i peruti, nijedan šampon joj nije odgovarao, svaki je bio preagresivan da bi se problem samo  povećao još više. Uništavalo me je to da ne mogu da pustim kosu, prosle godine u ovo vreme sam se ošišala na paž, do ramena, jer sam mislila da je problem moja dužina. Nisam mogla da se očešljam, nisam mogla da joj pronađem adekvatan šampon, skuplji ili jeftiniji nije joj ništa pomoglo. Stavljala sam kokosovo ulje, koje sam morala da ispiram 4 puta šamponom, to je još više šampona i još više uništavanja. Prese i kupe za kosu ne koristim, uvijem kosu jednom godišnje kao i to da opeglam kosu takođe jednom godišnje, retko izlazimo i nemam naviku da radim bilo šta sa kosom, takođe nisam baš ni za to da se svaki dan gori kosa. Tako da počela sam da koristim melem kapi pre svakog drugog pranja kose, protrljam kroz dlanove pa nanesem na suvu kosu, ostavim na glavi sat, dva koliko mogu toliko ostavim da kosa upije. Meni je najvažnije da samo jednom operem kosu posle ovog ulja, stavim balzam ili masku za kosu i kosa mi nikada lepša nije bila a ni izgledala. Dobila je davno izgubljeni sjaj, a perut se smanjuje svakim pranjem kose, sada sam skoro potrošila ovo ulje i planiram da naručim veće pakovanje jer ovo je proizvod koji stvarno popuni dlaku, lepo se raščešlja kosa, ne opada mi kosa više, ja sam oduševljena. Mogu prstima da prođem kroz nju a da je ne pokidam ili da se umrsi. Primetila sam da je porasla, meni je bitno da je zdrava pa makar i bila do ramena. Sada mi je kosa već na pola leđa i nikada lepša i zdravija nije bila, skracujem amo vrlo malo krajeve na nekih 3 meseca i zadovoljna sam rezultatima. 
Melem_le original, mi smo u kući shvatili da je ovo naša nova porodična krema, za bilo šta melem je tu, mislim da više nećemo ostajati bez njega. Koristili smo za žuljeve, posekotine, ogrebotine, regeneraciju kože, za bubuljice, rane, strije, ja ne znam više za šta smo ga koristili. Umiruje, ne izaziva nikakve negativne reakcije, 100% prirodan i nežan prema koži. Na njihovom instagramu možete da pogledate iskustva ljudi koji koristite original melem i koji su odusevljeni. Da li vam je potreban ovaj melem? Jeste. Zašto? Zato što mogu da ga koriste odrasli i deca, zato što u bilo kojoj situaciji imate prvu pomoć. Mi ga obožavamo i rado ga koristimo. 

Da li su vam potrebni ovi proizvodi? Da. Da li ćete se pokajati? Nećete. Ovo su biljni i prirodni proizvodi koji daju rezultate, uz redovno korišćenje naravno. Melem lek je sjajan brend koji vredi da pružite šansu. 
Pišite mi da li ste naručiti ili tek planirate i kakva su vaša iskustva? 

Постави коментар

12 Коментари

  1. Ih! I'm you're new follow #460. (I don't know why, but I appear at the end of the followers panel without a photo.)
    I like your blog and your willingness to support local producers.

    xoxo
    Coisas de Feltro

    ОдговориИзбриши
  2. Really interesting products

    I follow you

    ОдговориИзбриши
  3. I don't know these products, but they promise to be interesting :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja nisam probala proizvode Melem lek, al dobila sam preporuku.
    Pokusala sam poručiti proizvode, al profesionalnost je malo reći tragična. Bezobrazluk sa njihove strane, i pošto proizvodi nisu stigli već 6 dana tražila sam ili da promene kurirsku službu ili da otkažem paket.
    Uklonili su komentare na postovima, na poruke ne odgovaraju, telefon ne postoji, a kurirska služba me prebacuje s broja na broj i sve u svemu niko ne zna kad će paket biti preuzet, a kamoli dostavljen.
    Proizvodi mogu biti i najbolji, ali kad je ovakva vrsta komunikacije ne pada mi na pamet da se "mlatim" sa njima i razmišljam kad će i dal će mi stići proizvodi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je zao zbog zbog takvog neprijatnog iskustva.. Ja nisam imala problem sa narucivanjem.. <3

      Избриши

  5. Thanks for sharing thoughts & I will hear more from you!

    Baroque pattern shirt

    ОдговориИзбриши
  6. Thanks for sharing thoughts & love to hear more from you soon!

    mens rhinestone tshirt

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3