Olovke za usne,oci i labela #makeupkolekcija

Ćao najbolji moji!
Još jedan deo makeup kolekcije, radi se o proizvodima za usne i oči. Tu spadaju labela, olovke za usne, olovke za oči. Na blogu imate napravljenu kategoriju makeup kolekcija i tu su svi postovi o proizvodima u mojoj kolekciji. Meni je zanimljivo da čitam i gledam makeup kolekciju zato sam odlučila da napišem sve ove postove. U nastavku pogledajte koji su to proizvodi koji se nalaze u mojoj kolekciji.
Ovo je cela kolekcija labela za usne, neću pisati nazive jer stvarno se vidi na slici. Nemam omiljeno labelo ali ih retko kada i mažem. Nekada sam volela da ih stalno kupujem i zato sam ih u jednom trenutku imala 20. Zato sada koristim nekoliko u isto vreme kako bih ih potrošila strašno! Pričala sam već o gomilanju proizvoda, smanjila sam kupovinu svega i svačega i vidim da bolje funkcionisem kada nemam puno proizvoda, znam tačno šta koristim. 
Llums red, llums rose, Llums nude. Aura 34. Eveline 23 rose nude. Elixir 36. Miss sporty 070 bubble gum. Golden Rose 11.  Ovo su sve olovke koje posedujem. Llums olovke su najtvrđe olovke ikada, dok su Aura olovke baš kvalitetne. Ostale su u prolazu, ne bih ih ponovo kupila.
Secret neon gel liner. Essence 05 so un grey tful. Obe olovke su fantastične! Essence je prelepa nijansa.
Essence kajal 04 white. Nyx 616 Pacific. Max factor 20.
Olovke za oči, za vodenu liniju su mi odlični! Dugotrajni su i lepo izgledaju!


Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3