Par potrosenih proizvoda u februaru 2024

Potroseni proizvodi su bas mali ovog meseca, nisam trosila skoro nista, ovo se nekako desilo da se potrosilo u isto vreme. Volim da citam potrosene proizvode, volim da pisem o njima, kako pisem potrosene proizvode svakog meseca ne mogu da sakupim uvek gomilu proizvoda ali i ovo je super i ja sam zadovoljna koliko god proizvoda bilo u jednom mesecu. Pa hajde da predjemo ove proizvode. 

Prvi proizvod je sredstvo za pranje sudova, nije mi se dopalo, kupila sam ga jer je bilo jeftino ali je uzasno, toliko sam brzo potrosila ovo pakovanje. Moldex je sredstvo za uklanjanje vlage, naprska se i ostavi se da deluje, sjajna stvar ali nije za trajno resenje. Lavex sredstvo za prozore, godinama kupujem samo ovaj i odlican je. 
Cetka za kosu iz Lidla, ocajna, nikada vise, toliko je kidala i cupala kosu, nikome ne preporucujem. Loreal Elseve Dream long sampon za kosu koristim ga stalno i preporuke od mene. Potrosila sam melem kapi za kosu koje su za brzi rast kose, protiv opadanja pa sve mozete detaljnije da procitate ovde ovde klik i drugi post klik ovde.
Potrosila sam ove kristale za kadu, sjajna stvar, volim da uzivam u ovim mirisima. Konac za zube, ocajan, toliko je debeo da jako tesko prolazi izmedju zuba, nikome ne preporucujem. Ebelin skidac laka sa noktiju, vec sam kupila novi, najjeftiniji a odlican posao radi. 

Da li ste probali neki od ovih proizvoda? 

Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3