Mini haul post-Essence, Balea, Loreal, Alverde

Kao i svaka žena na ovom svetu volim da kupujem, uživam u šopingu, volim da lutam između kozmetike, šminke. Volim da kupujem, pa tako se i ova kupovina desila, skroz slučajno, ako mi verujete na reč (haha). U nastavku možete videti proizvode koje sam kupila ali i novu temu bloga i novi logo. Volim da blog ima svoju magičnu čar jer je blog moja velika strast, kada osetim da nisam nečim zadovoljna volim da to promenim, zato evo malih promena na blogu koje će me dodatno motivisati da budem istrajnija u ovome sto radim. Pa posle mog lepog uvoda možemo preći na proizvode. 

Prvi proizvod je Alverde balzam za usne na bazi nevena, svi su hvalili a naravno gde svi tu i Jelena zar ne. Nisam ga još uvek isprobala, pokušavam da potrošim balzam od Eucerina koji mi traje jakooo dugo i baš mi je dosadan ali šta ću kada super hidrira. Essence juicy bomb pa uzila ovaj jer od juicy ulja za usne nema ništa, bar što se tiče mojih Lilly drogerija u gradu. Pravi su hit, viralni na internetu, nadam se da bar lepo izgledaju na usnama. Balea ulje za kosu, takođe viralan proizvod koji sam jedva pronašla, jakooo lepo miriše, nisam još isprobala ali planiram u narednom mesecu. 
B.U parfemčić i dezodorans, sjajan duo, obožavam ovaj parfem, vraća me u tinejdžerske dane kada je ovaj parfem bio popularan. 
Loreal Elseve dream long šampon za kosu, ne znam zašto nisam pisala do sada o ovom šamponu za kosu ali to ćemo promeniti. Kupujem ga godinu dana neprekidno i mislim da je pravo vreme da pišem o njemu jer je sjajan, kosa je divna i ono što je najbolje je da kosa raste od njega i to se vidljivo primeti. Balea soft cotton suvi šampon za kosu, iskrena da budem ne znam zašto sam ga kupila, verovatno da bih potrošila pare jer ne vidim drugi razlog. Suve šampone ne kupujem godinama, nemam naviku da ih koristim, ali eto ovaj ne znam da li sam koristila ranije pa sam ga uzela jer drugog nije bilo. Videćemo da li će produžiti pranje kose. 
Dve maske za lice, Balea naravno, volim Baleu, volim njihove proizvode a najviše njihova lepa i privlačna pakovanja. Ne sećam se kada sam poslednji put kupila glinenu maskicu od Balee, ali eto, bile su mi lepe i naravno nisam znala šta ću sa parama pa sam ih uzela, držite fige da su dobre ali i da nisu nisam bacila puno novca. Obe su glinene i na bazi mrtvog mora, videćemo da li će očistiti dobro lice. 
Verovatno niste primetili koliko volim Essence? (smeh). Essence je brend koji se tek pojavljivao u nasem malom gradu, pa čim se ukazala prilika da se nešto isprobala to je odmah moralo da se kupi. U srednjoj dok sam išla sve smo se ložile na Essence. Volim Essence zbog cene i kvaliteta, odličan brend za male pare. Dakle, uzela sam braon ajlajner i gelić za obrve. Ne znam kakvi su, videćemo kada isprobam, sigurno nisu loši, pogotovo ajlajner jer je četkica super tanka i precizna. 

Pišite mi kako vam se dopada ovaj post? Mislim da sam se malo opustila sa pisanjem, pa sam se dosta šalila, smejala sam se dok sam pisala ovaj post. Pišite mi kako vam se dopada logo i nova tema bloga. Jedva čekam vaše utiske, poljubac.

Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3