Avon Hydramatic Shine novi ruzevi na nasem trzistu

Avon proizvode volim i koristim godinama, kao tinejdzerka sam ih narucivala i vrlo rado koristila i tako sam nastavila da ih narucujem i koristim. Avon je velika firma koja je veganska i ne testira na zivotinjama. Sada vam predstavljam novitete. 

 
Avon je izbacio nove Hydramatic Shine ruzeve za usne koji sa hidrirajucim hijaluronskim jezgrom hidriraju usne. Ima dosta nijansi, ne zna se koja je lepsa, volim njihove karmine, koristila sam i mat formulu a sada Shine formula koja je sjajna i prelepa na usnama. Avon karmini su veoma postojni na usnama, testirala sam ova dva karmina koja sam dobila od njih. U pitanju su nijanse Bronze i Hot pink i obe su mi fantasticne, sada kada je stiglo prolece i pocinjemo da nosimo boje, mislim da su ove nijanse prave prolecne. 

Nikada nisam sumnjala u Avon, uvek nas iznenade odlicnim i kvalitetnim proizvodima a ono sto je danas vecini bitno jeste cena. Ovi karmini su pristupacni i mozete ih pronaci u katalogu, kontaktirajte svoju Avon Damu vec danas <3 

Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3