Planer - Uređeni Haos

Ćao najbolji moji!
Decembar uveliko traje, bliže se meni omiljeni praznici, punoo šljokica, ukrasa, novogodišnji filmovi i cela ta atmosfera koja ispunjava telo, dušu i srce. Naravno da bih ostala organizovana i u toku 2017.godine dobila sam planer od voljenog. Za poklone nikada nije rano :D 
Planer je sa stranice Uređeni Haos, već dugo sam gledala njihove planere i na kraju se odlučila šta želim za Novu godinu. Dosta ponuđenih dizajna, a ja sam izabrala baš ovaj planer. Planer je odličan, sadržajan, vrlo kreativan i lepo urađen. Planer koji sam ja dobila je Standardni ženski planer koji je dizajnirala Marija Škalak.
Dobila sam ga upakovanog u ovu preslatku kesicu. 
Zapratite Uređeni haos na: FacebookInstagram.
Ceo sadržaj planera možete pogledati na njihovoj facebook stranici.
Just a Lady Boss building her empire.

Prikazujem samo par stranica, inače planer ima oko 190 stranica. 


Sigurno ćemo se lepo slagati u 2017.godini, jedva čekam da otkuca 1.januar kako bih počela sa popunjavanjem divnog planera. 
Pišite u komentarima šta mislite o ovom planeru i zapratite me na instagramu jfashionlover97.
Ljubim vas

Постави коментар

18 Коментари

  1. Mnogo mi se svidja 😍❤️ I ja bih se definitivno odlucila za njene planere. Slike su savrsene 😘

    ОдговориИзбриши
  2. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Zaista izgleda neodoljivo, svaka čast na ovako divnim fotkama. :) Uređeni haos ima sjajne planere, definitivno bih mogla i sama potražiti svoj u njihovoj ponudi. ;) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. I already have a blog planner, which still has so much space in for next year but this one looks beautiful! x

    www.bisoushollyolivia.co.uk

    ОдговориИзбриши
  5. Jelena draga, jako zdnimljiv post, zaista sam uzivala citajuci. Planer je zaista predivan

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Joooj bacila si mi rovca sa ovim slikama. Moram da pogledam bolje i odlucim da li da kupim :D

    ОдговориИзбриши
  7. Moram ga uzeti imaju razlicitog dizajna .... Lepa recenzija 💗

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3