Recenzija Balea advent calendara 2024

Balea advent kalendar sam otvarala u decemberu, otvarala sam svaki dan po jednu kucicu i to sam objavljivala na intagramu svakoga dana. Balea advent kalendar sam kupila u DM drogeriji i mislim da je cena bila 2300rsd. Ovde se nalaze 24 kucice koje se otvaraju svakoga dana, iza njih se nalazi po jedan proizvod. Advent kalendari su popularni vec godinama ali ja sam tek u novembru dosla do jednog od njih, do sada sam samo kalendare sa cokoladicama otvarala. Ovo je za mene bila velika sreca i radost sto cu napokon i ja otvarati neki advent i radovati se svakoga dana. Nisam objavljivala ranije ovaj post jer sam zelela da isprobam proizvode kako bih vam napisala par reci o proizvodima jer su svake godine manje vise isti proizvodi, uvek promene dizajn ali proizvodi su uglavnom ovi. Pakovanja su preslatka to moram da priznam, ja sam slaba na pakovanja tako da bih ga svakako kupila, a o proizvodima pogledajte u nastavku. Neki mi se nazalost nisu svideli ali dobro, uzivala sam troseci ih. I zahvalna sam sto sam imala priliku da otvaram advent kalendar i da koristim ove proizvode. 
1. Prvi proizvod je bio piling za telo. Imala sam proizvoda za dva tusiranja, pristedela sam ga kako bih da isprobala. Bio je okej, bio je poput gela za tusiranje, lagana tekstura, zrnca se vrlo malo osecala na kozi. 
2. Sampon za kosu, ovo je bio klasican redovan Balein sampon za kosu, posle jednog dana kosa je vec bila masna, tako da sam jedva cekala da ga potrosim. Dobro je sto nisam ove proizvode ostavljala za neko putovanje. 
3. Krema za lice spf 15- iskreno nisam stigla jos do nje da je isprobam, nadam se da cu uskoro. 
4. Kremasti gel za tusiranje sa mirisom jabuke i tresnje, potrosila sam ga i okej je bio, uzivala sam. 
5. Gel za umivanje, isprobala sam ga, imam za jos nekoliko koriscenja, lice me malo zateze posle njega, ali okej je, lepo uklanja ostatke sminke. 
6. Gumica za kosu, slatka je, lepo drzi kosu, vec godinama koristim samo ove gumice, tako da je bas lepo sto je imam u kolekciji. 
7. Balzam za kosu, bio je okej, nista posebno, tipicni Balea balzami. 
8. Ulje za negu tela, nisam jos uvek ovaj proizvod isprobala ali mislim da mirise fantasticno. 
9. Krema za predeo oko ociju, nisam isprobala jos uvek ovaj proizvod. 
10. Krema za stopala, e ovo je sjajan proizvod, tako su stopala mekana i nezna, obozavam ovu kremicu da nanosim uvece pre spavanja. 
11. Gel za tusiranje sa narandzom, slatka su ova mala pakovanja gelova, sve sam ih potrosila a pakovanja ostavila za putovanja. 
12. Krema za ruke, miris mi je malo prejak pa me to odbija od koriscenja ove kremice. 
13. Nocna krema za lice sa arganovim uljem. Nisam isprobala jos uvek. 
14. Losion za telo, koristim ga i dopada mi se sto se brzo upije, lepo mirise, neka lagana tekstura, fina je. 
15. Maska za lice sa vitaminom C, prosecna Balea maska za lice, ja ih izbegavam jer mi ne pruzaju neki vau efekat ali eto ko voli, uzivace. 
16. Piling za telo, blaga katastrofa, pola je popadao u kadu a ostalo sam jedva nanela na kozu, toliko je bio grub, mislim da je ovo slani piling. 
17. Serum za lice, lagana tekstura, fin proizvod, uzivala sam. 
18. Balzam za usne, vrlo lagan ali ne radi nista. Ne hidrira, ne radi apsolutno nista, bas mi je zao sto je tako jer sam se radovala novom balzamu. 
19. Piling za ruke, nije grub, volim pilinge za ruke, ruke su mekane i hidrirane, svidja mi se. 
20. Gel za tusiranje sa mirisom narandze i limuna, jos jedan gel za tusiranje, okej su bili svi gelovi koji se dobijaju u ovom adventu. 
21. Maska za kosu, nije mi se dopala, posle jednog dana kosa je bila masna, nije nista uradila mojoj kosi. 
22. Micelarna voda za skidanje sminke, koristim je, nije jaka, ne skine bas sve ali dobro, koristim je. 
23. Gel za tusiranje, okej su bili, kao sto sam vec rekla, sve sam ih potrosila. 
24. Maska za spavanje, zanimljiva je maskica, prosledicu je dalje jer je ja ne koristim, 
Da li planirate da kupite neki advent kalendar ove godine??? Meni je Alverde jako zanimljiv bio prosle godine ali videcemo ove kakva ce biti ponuda. 

Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3