Avon proizvodi koje volim i koristim

 Ćao najbolji moji!

Kako ste? Šta radite? Konačno smo dočekali lepo vreme i ne mogu da dočekam da ga iskoristimo na najbolji način. Više sam motivisana i baš sam srećna povodom toga. U današnjem postu pričamo o Avon proizvodima. Kada sam počinjala da pišem blog volela sam da pišem Avon haul postove, volim ih i dalje ali pošto sam na no buy izazovu već dve godine, volela bih da potrošim zalihe koje su se nakupile pa tako da ne naručujem Avon proizvode već samo ako mi neko pokloni pa eto ne mogu to da odbijem hehe :D 

U nastavku pročitajte moje utiske o proizvodima koje koristim godinama i one koji su noviteti a opet su me oduševili. 

Avon karmini, ovo su karmini iz standardne njihove kolekcije, imaju dosta kolekcija i uvek su mi fine nijanse, postojane, baš su lepe. Volim njihovu mat liniju i ovaj karmin desno je iz te linije. 

Avon parfemi, okej su, nisu loši, ništa tu ne bih dodavala jer im je i cena super, potraje mi neko vreme, dopadaju mi se, ima dosta vrsta pa možete da izaberete nešto za sebe.
Maskare su takođe jedan od boljih proizvoda iz Avona, volim da ih kupujem s vremena na vreme, da isprobam nesto novo, njihove maskare imaju dobre cetkice, kao i formulu pa lepo rascesljaju trepavice. Ovde konkretno imamo bronzer u kuglicama koji koristim leti na tamniji ten i izgleda prelepo na kozi. Mozete da dozirate koliko zelite, tj.da nadogradjujete proizvod. Za praskaste proizvode nisam bas sigurna jer nisam ih bas koristila. 
Planet Spa proizvodi najlepse mirisu, maske za lice su im odlične iz te linije, ova sa slike je okej ali ona sa mrtvim morem je jos bolja. Kreme za lice, konkretno ova sa avokadom prelepo miriše, sviđa mi se, koristim je za ruke, laktove, nekad kolena. 
Gel protiv bubuljica, najvise i najbolje pomaze mojoj mami, koristi ga tako sto namaze na bolnu bubuljicu i ona se tokom noci povuce, i to je zaista tako. Krema za skidanje nausnica je takodje nesto najbolje sto sam probala iz Avona, nema bolnih trakica, odlicno skida dlacice, sve preporuke. Balzam za usne, super stvar, volim ponekad da ga koristim, okej je. 
Avon naturals, ove univerzalne balzame koristim za zanoktice, za usne, za suve delove, posle cupanja obrva, ma odlično je za sta god ste zamislili. Imam ih dva i obozavam ih, svima ih preporucujem od srca.
Krema za stopala kao i ulje za telo i kosu, odlicni proizvodi, volim da ih koristim, ulje ima savrseni miris, odlicno je, a mozete da ga koristite za kosu, telo, za sta god. Planet spa je super i imaju dobre butere za telo, meni je njihov miris prejak a dugo se zadrzava na kozi pa ih ne kupujem ali sam jedan isprobala i hidratacija je bila neverovatna. 
Za kraj sam ostavila lakove za nokte, prva tri trenutno trosim aktivno a cetvrti mi je najnoviji koji jos uvek nisam pocela da koristim aktivno, najvise lakova u kolekciji imam upravo iz Avona i preporucujem ih, suse se brzo a nijanse su prelepe. 

Da li vam se dopao ovaj post? Koje Avon proizvode preporucujete svima?

Постави коментар

14 Коментари

  1. They have so many great products! So wonderful to see your collection! I've always really enjoyed the Avon lipsticks. Those shades are just beautiful!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  2. Interesting products. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a good week!

    ОдговориИзбриши
  3. I have not used anything from this brand for a long time but I remember that I liked it a lot.

    ОдговориИзбриши
  4. Such a great selection of products!
    I really like Avon
    xoxo

    https://softcutieblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3