Najgora umivalica koju sam probala-Balea med ultra sensitive pena za ciscenje lica

 Kao i svaki brend mozete da pronadjete dobre ali i lose proizvode, ne mozemo da ocekujemo da nam sve odgovara i da su svi proizvodi fantasticni koje neki brend objavi. Pa nazalost meni je ovo najgora pena za lice ikada koju sam probala (pa sada sam se setila da ipak postoji jos gora a to je Avon ona zelena uzas). Ovde mozete da pogledate na sajtu pena za ciscenje lica.

Pa hajde da vidimo sta kaze proizvodjac: 

  • Uklanja nečistoće i ostatke šminke sa kože
  • Sa pantenolom i alantoinom
  • Pogodno i za predeo oko očiju
  • Održava ravnotežu kožne flore
  • Bez parfema, parabena, boja
Balea MED ULTRA SENSITIVE pena za čišćenje lica nežno uklanja čestice nečistoća i ostatke šminke sa kože. Pena ne samo da nežno čisti kožu, već istovremeno i održava ravnotežu kožne flore. Formula sa pantenolom i alantoinom ne sadrži parfeme, parabene i boje i posebno je prilagođena koži. Balea MED ULTRA SENSITIVE pena za čišćenje lica pogodna je i za predeo oko očiju.
Moji utisci: Pa hajde da krenemo od pakovanja, ovo je normalno okej pakovanje koje dolazi sa pumpicom, pumpica je super funkcionisala, sjajno je izbacila penu. Meni je jedna do dve pumpice bila dovoljna kolicina za celo lice. Koristila sam je jednom dnevnom jer je ovo previse isusivalo moju kozu. Pa ne bih se slozila da je pogodan za predeo oko ociju jer su me oci pekle od ove pene. Probala sam da skidam sminku, toliko je ostavljala moju kozu zategnutom i skriputavom da nisam mogla to da podnesem. Toliko je isusila da skripi pod prstima, nekada kada sam pocinjala da se bavim kozmetikom nisam znala da to ne treba da se desava. Medjutim sada znam da ne smem tako da isusujem kozu jer tako narusavalo nasu koznu barijeru. Devojke nemojte to da radite sebi, nije dobro za vasu kozu, birajte blage proizvode. Najbolje je da birate proizvode za vas tip koze. 

Pisite mi da li ste probali ovu penu, znam da je dosta vas voli i dugo kupuje. 

Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3