Potrošeni proizvodi-Avgust

 Cao najbolji moji!

Dobrodosli u jos jedne mesecne potrosene proizvode. Volim mesecne potrosene proizvode bas zbog toga sto me motivisu da sto vise proizvoda potrosim. Sada u ovom mesecu sam svasta potrosila, bas ima puno potrosenih proizvoda. Neki su mi se dopali neki bas i nisu a vi nastavite da citate! 

Pa hajde da krenemo od maskica. Dve maske Dr.Colic, odlicne, miris je fantastican! Decko i ja smo bas uzivali koristeci ove maske, sve preporuke za ove maske! Sledeca je maskica sa sajta Muzej Teatra, odlicna maskica, imate onaj osecaj kada se prave baloncici, samo sto se ovde prave odmah cim je stavite, imate osecaj da vas nesto golicka. Super maskica za ciscenje lica, ne upija se bas brzo tako da ispod 30 minuta ne skidajte. 
Oriflame maska za kosu, sa avokadom, uzela sam da je isprobam i bas je prijala mojoj kosi, samo sto nisam bas sigurna da daje neki efekar wow, mogla sam da rascesljam kosu ali mislim da je ne bih ponovo kupila zato sto imam odlicnu masku za kosu i to u pakovanju od 1kg, u narednim postovima citate o njoj.
Alin sampon protiv peruti, uzaaas, dalje od ovog sampona, kupila sam ga u Lilly drogeriji, jos veci problem mi je napravio, ne znam uopste kako ovaj sampon funkcionise i kome uopste funkcionise??? Mnogo jeftiniji samponi su mi resili problem. Nula od proizvoda. 
Bioten krema za ruke, imam je 100 godina, redno je bilo da se potrosi i da se pozdravimo, koristila sam je i za stopala, odlicna krema samo sto ja zaboravljam da ih koristim i ako se trudim da ih koristimo svako vece, imam jos dosta krema pa tako da necu skoro kupiti novu. Krema je okej, nije lepljiva, brzo se upija, ne ostavlja onaj lepljivi film na kozi. 
Colgate potrosili smo ovu pastu za zube, pa sta znam, okej je, nije nista specijalno. Ima dobar ukus, lepo opere zube, super je. 
Lilly vlazne maramice, nista specijalno, koristila sam ih za ruke i tako da imam neke u ranac da obrisem ruuke ili telefon. 
Pixi vlazne maramice za skidanje sminke, samo da nije toliko jak miris ruze i bile bi savrsene. Skidaju sve, maskaru, ajlajner, puder i tecni karmin. Sve, odusevljena sam i preporucujem. 
Roze je kamen za pete, stvarno je poceo da me nervira, mislim da nista posebno nije radio mojoj kozi od kada sam probala rende za stopala, ovo vise nema nikakvu funkciju kod mene. 
Drugi sundjer ste vec vidjali na mom blogu, koristim ih bas dugooo, dobijaju se dva u pakovanju, trenutno koristim taj drugi. Njima skidam masku sa lica, savrseni su. Ovo su Ebeline sundjeri. 
Potrosila sam konacno nesto i od sminke, paleta korektora, nije bila nista posebno, nista to meni nije radilo da sam pala u nesvest, mislim da postoje mnogo bolji a i meni nisu bas potrebni jer nemam problematicno lice. Essence korektor, okej je bio ali Catrice je ipak na vrhu, svakako imala sam ih 100godina i jedva sam cekala da ih potrosim da trosim neke druge. Shvatila sam da prvo potrosim ono sto imam otvoreno pa da krenem da neotvorene proizvode, tako cu izbeci da mi se kvare proizvodi. Elf ajlajner, nisam ni stigla da ga koristim, posle drugog puta se osusio, trebao je od kada da se baci ali eto nije, sada leti. Tako da nemam formirano misljenje od jednog nanosenja.. Impala ajlajner, takodje se brzo osusio, ne znam zasto. Jednom sam ga koristila i to nestoo malo u ugao oka.. 
Mark lak se osusio, ocigledno mojom krivicom jer nisam lepo zatvorila lak.. Prelepa i moja omiljena nijansa.. Zao mi je sto moramo da se rastanemo. 
Krema oko ociju, ja nisam videla da nesto radi, na kraju sam je potrosila za ruke, ne dopada mi se. 
Piling za usne Eveline, konacno sam se resila ovog krsa, ne dopada mi se, jako lepljiv film na usnama posle njga.. Ulje za lice Sparkle sa instagrama, sa zlatom, koristila sam ga za lice i kosu i odlicno je bilo. 
Avene umivalica za lice, tester, jedva cekam da potrosim sve sto imam kako bih kupila ovu umivalicu u full size pakovanju, meni ovo savrseno prija i koza mi je prelepa. 
Balea Aqua Shot lepljiva formula, jedna ampula je dovoljna za dva koriscenja, za jedno je previseee prozivoda, ako naneste mnogo imacete taj lepljiv film, ako nanesete malo bice odlicno. Moze kao baza pre sminkanja. 
Pena za kupanje, jedna kesica meni je bila dovoljna za dva koriscenja, u Dm-u ih ima, odlicna stvar, sigurno cu kupiti jos. 
Balea kristali za stopala, takodje za dve upotrebe, odlicna stvar i stalno ih koristim jer su stopala posle kupke nezna i meka na dodir i spremna za dalje sredjivanje. 
Pixi serum vitamin C, za mene prejak, nije mi se dopao, jedva sam cekala da ga potrosim, smrdeo je, ostavljao mi je tragove zute na jastuku, uzas. Ne preporucujem.
Balea tuferi za skidanje sminke sa ociju, ovi su konkretno bez ulja, nisam probala sa uljem jer su mi i ovi dugo bas dugo trajali, jako su tanki tuferi, lepo skidaju sminku sa ociju ali sad nista posebno. Natopljeni su a nisu ni skupi, pa ako zelite isprobajte. 
Sun Dance sprej za samopotamnjivanje koze, pola sam ga iskoristila ja, pola drugarica, okej je bio, malo je ostavljao fleke ali sa dobrim pilingom okej je. Mislim da bi pre probala penu nego ponovo kupila ovaj.. 
Sebastin sampon i balzam za kosu, dobila sam ih u Look Fantastic kutiji, sada je dosao red na njih da ih koristim. Potrosila sam ih i ovo su najbolji sampon i balzam koji sam u zivotu probala, ne znam gde ima da se nabaci full size pakovanje ali cu definitivno potraziti! Kosa je meka, nezna i sjajna! Miris je fantastican, i sto je najlepse od svega zadzava se u kosi neko vreme. 
Silan omeksivac, nisam stavljala bas cesto omeksivace u potrosene proizvode, ali posto ste mi pisale kako vam se dopada da vidite to u potrosene proizvode evo ga jos jedan. U pitanju je Silan, Aroma Therapy koji ima efekat parfema, ostaje na odeci nekoliko sati sto je divno! Preporuke, meni je bas trajao jer ne stavljam ceo cep. 
Venus Riviera brijaci, dva komada u pakovanju su na akciji 399din u Dm drogeriji, mnogo su nezni prema kozi, nema posekotina, koza posle brijanja nema iritacije, nema bubuljica, divno! Sve preporuke, sigurno cu kupiti jos neko pakovanje da imam u zalihama. 
Nivea Volume&Strenght sampon za kosu, mojoj mami vise odgovara, ponekad operem i ja sa njim kosu, nista posebno, lepo ocisti kosu, ne mrsi je, miris je osvezavajuc, okej je, a cena je pristojna. 
Nose Pore trakice za nos, za mitisere, ja nisam videla da je ovo nesto posebno radilo, jeste mi nos bio lepsi na prvi pogled, ali da je to nesto dubinski izvadilo nisam videla.. Meni su ove tracice bacene pare, ovo i bilo koje druge koje su predvidjenje za mitisere. 
Kokosovo ulje, znamo do sada svi za sta sve moze da koristi, postoje razni nacini, pa jedan od njih je bio stavljanje na celu kosu, potrosila sam ga ali sigurno cu kupiti ponovo, mozda necu ovako veliko pakovanje jer mi previse dugo stajao i bas pred istek roka sam ga potrosila. Odlicno je, preporuke, kokosovo ulje uvek trebate da imate u kuci. 
Sleeping mask, maska za spavanje, hidratacija, nocna nega, ne znam kako bih nazvala ovo, u sustini unutra je bilo 20 kesica, koristi se jedna uvece, lagana struktura, poput vode. Koristila sam i meni su bile odlicne, preporucujem. Ovo je Korejski brend. 
Decko je potrosio dva gela za tusiranje od Balea Men 3u1, prelepo mirise, meni se dopada, sada koristi Avon pa cemo videti kako mu se dopada. 
Lycia trake za depilaciju lica, za osetljivu kozu lica, bile su okej, sigurno cu ih kupiti ponovo. 
Balea trake za bikini zonu, super su bile, takodje cu kupiti ponovo. Iritacije ima, jer je vosak, ali se sve sredi kokosovim uljem. 
Avon gel za tusiranje, bio mi je okej, lepo je mirisao, lepo je i penio, sigurno cu naruciti neku novu sledeci put. 
Balea tonik, glow tonik, ljudi su ga uporedjivali sa Pixi Glow tonikom ali za mene ovo nema nikakve veze. Dva razlicita sveta, Pixi tonik je kvalitetniji i koza izgleda mnogo lepse i zdravije. Ovo je obican krs od tonika, na pola bocice poceo je da smrdi. A na pocetku sam bila odusevljena njime. 
I za kraj, pasta za zube koja nema ljutinu, ne dopada mi se, kao za osetljive desni, nocna nega bla bla, ne ne ne. Preskocite. 
Da li ste koristili neki od ovih proizvoda? 

Постави коментар

12 Коментари

  1. Very interesting products! I very like Avon Senses and polish nail Avon Mark:)

    ОдговориИзбриши
  2. Nice products dear. I note the face masks!!

    ОдговориИзбриши
  3. Good to know about Pixi vitamin C because I was just planning to buy it, but now I will look for something else; d Thanks for visiting my blog and of course I starting follow:**Regards!

    ОдговориИзбриши
  4. Interesting post my dear, thank you for sharing )  

    ОдговориИзбриши
  5. It is wonderful that you were able to use so many products up! Thank you for sharing.
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  6. Great products.
    I'm already following your blog.
    Could you follow my blog back?

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3