Sta sam potrosila u januaru? Potroseni proizvodi 2024

 Potroseni proizvodi su jedni od mojih omiljenih postova koje citam kod drugih ali koje volim i da pisem. Kada se potrosi proizvod tu su i konacni utisci proizvoda koje koristim, mogu da vidim da li su dobri ili ne, da li cu kupiti ponovo ili cu ih zaobici. U januaru sam potrosila nekoliko proizvoda i drago mi je zbog toga, nazalost neke bacam jer su se pokvarili a ni malo ne volim to da radim. Trudim se da trosim sve sto imam ali se nekada to otme kontroli pa kupujem vise nego sto potrosim pa nastane problem. U nastavku mozete videti koje sam to proizvode potrosila. 

Potrosila sam i nekoliko maskica. Foot pack maskica za stopala koja je u carapicama, cesto ih kupujem, znam da nisu najbolje resenje ali volim da pruzim sebi spa momenat, one su najpovoljnije tako da vrlo cesto uzimam njih. Balea maska za stopala, ovo je novo pakovanje, divne su obe maske, uzivam u njima. Balea urea kupka za stopala, cesto kupujem, posle nje lakse mogu da sredim stopala pa ako niste probali probajte. Celokupni utisak odlican, kupovacu i dalje ove maskice jer su stopala posle njih mekana i nezna. 

Prvi proizvod je ovaj sanitar za kupatilo, ovo je kupljeno u lokalnoj prodavnici, proizvod je sasvim okej, za ciscenje je odlican jer mu je to i namena. Nemam nekih zamerki. Nema jak miris ako planirate da kupite. 
Momak je potrosio dva gela za tusiranje, Str8 je vece pakovanje i Nivea men, oba su super, on nema zamerki, a mirisu vrhunski. Cesto su na akciji u drogerijama. 
Potrosila sam i nekoliko maskica. Foot pack maskica za stopala koja je u carapicama, cesto ih kupujem, znam da nisu najbolje resenje ali volim da pruzim sebi spa momenat, one su najpovoljnije tako da vrlo cesto uzimam njih. Balea maska za stopala, ovo je novo pakovanje, divne su obe maske, uzivam u njima. Balea urea kupka za stopala, cesto kupujem, posle nje lakse mogu da sredim stopala pa ako niste probali probajte. Celokupni utisak odlican, kupovacu i dalje ove maskice jer su stopala posle njih mekana i nezna. 
Potrosila sam dve maske za lice u maramici. Vitamin C i Green tea, to su moje omiljene maske, cesto ih kupujem. Najpovoljnije su, maramice nisu tako tanke, ali su lepo natopljene, volim da ih koristim iako nisu najzdravije za nasu Planetu znam.. 
Potrosila sam so za kadu, bila je bas slatka kada sam stavila u vodu, meni se svidja taj spa momenat. Potrosila sam Balea urea masku za ruke, e ovo je stvarno dobra hidratacija ruku, obozavam ovu masku, cesto je koristim. Ruke posle ove maske su meke, nezne, nahranjene, predivne. 
Dalje sam potrosila Balea kupku sa limunom, moja omiljena kupka od Balee, kupicu je ponovo kada se uzelim ovog mirisa. Iz Balea advent kalendara sam potrosila balzam za kosu, piling za telo i sampon za kosu. Pa iskreno nisam bas bila odusevljena, sampon i balzam sam koristila kao duo, kosa je bila prljava posle jednog dana, piling je toliko blag da nisam osetila apsolutno nista, tipican gel za tusiranje sa granulama. Nisam sigurna da cu ove godine kupiti neki advent ali ko zna. 
Potrosili smo tecni sapun sa mirisom lavande, bio je okej, nista specijalno, tecni sapuni se brzo trose tako da nemam neku zamerku a ni favorita. Nivea dezodorans, znam da ovo nije najbolja opcija ali meni je prijao, sa 0% alumunijuma, okej je bio, miris je svez i lep. Potrosili smo i ove kuglice za kupatilo, mislim da se dobijaju dva komada i kupljeni su u Lidlu. Neke stvari nisam pokazivala do sada, medjutim sada kada zivimo sami vise stvari se setim da stavim u potrosene proizvode. 
Potrosila sam konacno Essence booster, ovaj proizvod imam vec godinama i stvarno me je sramota kako se neke stvari zavuku. Ovo je serum za usne, divan, nije lepljiv, divno je izgledao na usnama. Sledeci proizvod je za akne, medjutim kako je istekao rok nisam smela vise da ga koristim, dok sam ga koristila uspesno je povlacio bubuljice. Avene proizvod nisam koristila, prosao je rok. Avon lak za nokte, nazalost se rastajemo jer se lak podelio unutra i pokvario. 

Kako vam se cine moji potroseni proizvodi? 

Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3