Blogmas #23 New in-Dresslily #5

Cao najbolji moji!
Ne mogu da verujem da Nova godina tako blizu, ne znam gde mi je proletala ova godina ali dobro. Kao sto ste vec videli volim da kupujem online, nekako smo svi navikli da nam kupovina bude na klik. Danas su mi stigli dva duksa od Dresslily sajta. Oba su novogodisnja. Kupila sam dva muska duksa jer zenski nije bio naravno, ali kupila sam dva da bi se decko i ja slikali pored jelke a i da budemo u toj novogodisnjoj euforiji. 
Pa paket je malo kasnio zbog nase divne poste koja strajkuje 3 put za ovu godinu ja mislim. Dosao je posle mesec ipo dana. Nesto sitno sam platila carinu, paket je stigao lepo upakovan. Kvalitet je dobar kao i sve sto sam uzima od njih, velicina je odlicna, M velicina su oba duksa. Imaju kapuljace sto nije bilo neophodno ali sare na duksu su odlicne i prelepe. Ispod imate linkove za stvarcice. Preporuke! 



Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3