Trenutni favoriti 2019

Ćao najbolji moji!
Nisam dugo pisala o favoritima, danas su tu samo kozmetički favoriti zato što mislim da se u šminkerskom delu ništa nije promenilo koristim neke proizvode koje vrtim u krug kako bih ih brže potrošila, ne kupujem šminku dok bar pola ne potrošim. Zato je tu kozmetika koju sam počela da trošim kao luda, jedva čekam da pročitate potrošene proizvode, koliko ima proizvoda dovoljno je da se padne u nesvest haha. Polako ali sigurno trošim rezerve koje su bile baš dosta, sada kada je Dm drogerija došla u naš Zaječar prosto mi je krivo što uđem u Dm a nemam šta da kupim jer imam gomilu proizvoda koje sam nagomilala, zato draga Jelena tj.ja trošim sve. A ovo su moji trenutni favoriti.
 Prvi proizvod je umivalica od Eveline kozmetike, ovo je gel za čišćenje lica sa aktivinim ugljem za sve tipove kože kao i za osetljivu kožu, meni generalno odgovara aktivni ugalj, korisitm i maske na bazi njega. Crne je boje, gust je i ne peni tako lako, ima prijatan miris, malo me podseća na Mr.Black masku sa balončićima sa aktivnim ugljem. Lepo očisti kožu, nisam sad pala u nesvest ali je super proizvod. I ono što je najvažnije može se koristiti svaki dan bez da vam osuši kožu što je meni važno. Možete da je pronađete u Lilly i Dm drogerijama.
 Eveline piling za lice, za kombinovanu i masnu kožu, ne znam da li ima još neka vrsta ovih gelova i pilinga ako ima pišite jer ih ja nisam videla. Eveline piling je pakovanje od 50ml i piling je gust i jak. Baš kako ja volim, volim osećaj grebanja kože znam da mi skinuo površinski mrtvni sloj. Ne preporučujem osobama koje ne vole krupna zrna i guste jake pilinge jer ovaj može da se meri sa šećerom. Meni se dopada, posle njega koža je meka i čista. Možete ga pronaći u Lilly i Dm drogerijama.
 Balea piling Calm Down ako ih ima još verovatno ću kupiti još jedan, piling za telo za svaki tip kože sa mirisom vanile i cvetom pomorandže.Piling je poput peska, malo je vodeniji i super je kao gel za tuširanje na svakodnevnom nivou. Koristim ga jednom dnevno i meni je odličan za ove vrele i sunčane dane. Piling nežan poput peska, ako ste probali javite ustike. U Dm drogerijama. 
 Balea bodylotion pravi letnji losion za telo, Flamingo 200ml sa mirisom pitaje i tamarile. Brzo se upija i lepo se razmazuje, odlična kratkotrajna hidratacija, fina mazalica za telo. Koristim je svakodnevno, u Dm drogeriji ih ima raznih mirisa i pakovanja pa pogledajte.
 Sunđerčić za lice od Oriflame kozmetike. Nisam znala za šta prvo da ga koristim pa sam negde pročitala da je odličan za skidanje maske za lica, tako sam i probala. Nikad lakše nisam skidala maske sa lica, skroz je nebitno da li su kremaste, glinene ili neke treće. Planiram da kupim neke iz Dm-a da vidim kakvi su oni. Svima preporučujem da probaju, ujedno rade i piling. Možete da ih koristite i samo sa vodom, bez gela za lice.


Nadam se da vam se svideo post, obavezno ostavite komentar, ljubim vas! 



Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3