Dm haul #12 (gift+haul)

Ćao najbolji moji! 
Prva 6 proizvoda sam dobila od svoje drugarice za 9 godina prijateljstva, malo je reći da me poznaje pa je izabrala dobre proizvode, u nastavku pogledajte koji su to noviteti kod mene, napišite mi koje vi proizvode volite i rado ih kupujete. Ostale proizvode sam sama kupila, pa ajde da počnemo.
 Prvi proizvod je šampon za suvo pranje kose 200ml za sve tipove kose, za osvežavanje kose. Miriše voćkasto i osvežavajuće.
Drugi proizvod je pena za ruke, Very Berry od 100ml, slatka je i bobičasta sigurno ću uživati.
 Gel za tuširanje Cosy Thailand 300ml sa kosovim mlekom i lotosom, hidrirajuća formula koja štiti kožu od isušivanja. Pakovanje je preslatko, odličnog mirisa, kupila sam takav tečni sapun i odličan je.
Pena za tuširanje Pure Energy 200ml za sve tipove kože, sa ekstratom zelenog čaja i mirisom limete i nane. Baš osvežavajući miris i jedva čekam da ga koristim. 
 Balea hidrantna maska za lice 2x8ml za sve tipove kože, povećava hidrantnost kože sa aloe verom i termalnom vodom, sa ekstratom krastavca, pantenola i ši puterom. Nisam probala ovu maskicu ali jedva čekam. 
Balea balzam za usne Sweet Pome Granate ograničene količine, izgleda predobro! Verovatno je i jako ukusno, malo će da pričeka zato što imam par otvorenih.
Hvala ti drugarice za sve ove divne proizvode. Sada pređimo na ono što sam kupila.
Prvi proizvod je mleko za kosu, pošto nema etiketu nisam baš ukapirala kako se koristi ali divne devojke sa instagrama su me uputile, može da suvu ili mokru kosu kako god, za stilizovanje kose. Videćemo kakav je osećaj.
Sun dance za samopotamnjivanje za lice i telo, pa odmah sam ga isprobala nisam mogla da se strpim, nisam uradila piling tela zato su mi  noge bile pune fleka haha, sledeći put ću sigurno koristiti piling pre ovog proizvoda. Dobila sam zućkastu nijansu, nije baš ono braon ali dobro okej je.
I još dva proizvoda, pored njih kupila sam mušku masku za lice i tečni sapun koji sam gore pomenula ali je to kod dečka, takođe i prskalica vode u spreju to stalno kupujemo ali sada nije kod mene kako bih slikala. 
Sos gel za prženje bubuljica, nisam je još uvek probala ali prvenstveno sam je uzela zbog mame jer ona ima problem sa tim bubuljicima kada joj izađe ponekad. Javljam utiske.
Tuferi za skidanje šminke bez ulja, samo da kažem da su jako tanki, toliko da sam potrošila 6 komada za oba oka, plus micelarna voda, mislim da ne znam za kakvu šminku je ovo ali ne planiram da potrošim celo pakovanje za jedno skidanje šminke. 

Pišite mi ako ste probali neki od ovih proizvoda, ljubim vas

Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3