Facial hair removal cream-Avon

 Ćao najbolji moji.
Recenzija proizvodi koji je toliko hvaljen na instagramu da sam jednostavno morala da ga kupim. 
Nikada pre ove kremice nisam koristila ovakve proizvode, ovo je prvi. Moram da priznam da nisam ništa očekivala od ovog proizvoda ali se pokazao kao veoma dobar proizvod. I odmah da kazem da ovaj proizvod ne izaziva bubuljice, bar meni nije izazvao.
Kremica dolazi u ambalazi od 15ml, ima ovako kosi aplikator koji olakšava nanošenje kremice ravnomerno na nausnicama. Koristila sam ga samo u tom predelu. 
Kada ga nanesem na čistu očišćenu kožu, nanosim ga ravnomerno, uključim stopericu od 1minut. Ne preporučuje se duže držanje. Posle 1minuta samo obrišem kremicu maramicom i nausnice su se skinule. Miris je blag. Ako osetite peckanje odmah je skinite jer to ne bi trebalo da se dešava. Meni nije izazvao bubuljice, upalu tog dela niti bilo šta drugo. Za moju kožu je blag i nežan. Nisam imala problema, nausnice sređujem jednom nedeljno. To je sasvim u redu. Ova bočica je već potrošena zato i pišem ovu recenziju. 
Može se naći u Avon katalogu. Često je na akciji tako da je možete pronaći i za 149din. 
Super je za osobe koje ne vole bolne depilacije. Ništa ne boli i vrlo je lako za korišćenje. Isto tako je za osobe koje nemaju vremena da se zezaju 3h sa toplim i hladnim voskom. Mislim da je to efikasnije ali ja stvarno ne mogu da vučem crvenilo naredna 3 dana. Zato ih izbegavam. 
Moja topla preporuka za ovaj proizvod. Ja sam naručila novo pakovanje tako da je moj verni prijatelj u borbi sa nausnicama. 
Pišite mi ako ste probali ovaj proizvod, baš me zanimaju vaša iskustva! Ljubim vas!

Постави коментар

4 Коментари

  1. Nisam ovo probala, cena je pristupačna svima, deluje praktično pakivanje, može se logično svugde nositi sa sobom, i koristiti u bilo kojoj prilici, tako da me privlači da ga nabavim.😊

    https://aandymm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam Afroditinu i ona mi je bila dobra. Ovu kremu sam cesto vidjela. Cula sam jos dosta pohvala za njihovu kremu. Odlicna recenzija

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3