Sexy Fashion Jackets

Ćao najbolji moji.
 Na sajtu www.luvyle.com sam pronašla nekoliko stvarčica koje su mi se učinile jako lepim i super idejom da podelim sa vama. Ima malo čudnih stvarčica ali tražim i gradim svoj stil zato želim da eksperimentišem. U nastavku pogledajte sličice koje su to stvarčice koje sam izabrala. Cena je baš pristupačna.  
Pogledajte i ove kategorije bodysuits women i sexy womens swimwear 

 Sledeće stvarčice možete pronaći pod kategorijom "sexy fashion jackets"

Prva stvar je ovaj kao džemperić, plišan i nežan bež boje. Super stvar, možete pogledati klik ovde 1.
Druga stvar je ovaj šareni kaputić, u suštini na tu foru, meni se print mnogo sviđa, stvarno je jedinstven i unikatan 2

Leopard print je moj omiljeni, naravno da sam morala da izbacim neki komad odeće sa tim printom. Savršeno 3

Sledeće stvarčice možete pronaći pod kategorijom "cozy maxi dreeses"

Džemper sa golim ramenom je uvek top i nosivo, boja je fantastična, pogledajte na  klik ovdee.
Haljinica savršena bela sa dugim rukavima, malo veći broj odličan, koliko mogu da primetim materijal je sasvim okej.  
klik ovde

Još jedan džemperić, na plavo ljubičasta nijansa, gore je širi dok se na rukavima skuplja, super komad klik ovde



Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3