Multiactiv Hiydration mask


Ćao najbolji moji.
O ovoj maski sam pričala na instagramu ovde , međutim meni nije dovoljno par storya pa sam poželela i na blogu da pričam o njoj. Prvi put sam je koristila, samo ću reći da želim ponovo i ponovo da je kupim, mislim zalihe ove maske. 
Pa da počnemo sa prvim korakom. Prvi korak je serum koji je nanese i utrlja u lice, prelepo miriše i volela bih da postoji full size proizvod jer bi se sigurno prodavao, nisam probala do sada tako nešto, toliko mi je nahranilo kožu, bila je sjajna i meka na dodir. 
Drugi korak je maramica koja je toliko natopljena da curi sve iz nje ali to je fantastično za kožu. Držala sam je nekih 25 minuta a potom je usledio treći korak. 
Treći korak je noćna krema, kada sam je utrljala u lice moja koža je bila fenomenalna. Nikada do sada nisam imala ovakav osećaj posle maske za lice. Nikada mi koža nije bila zdravija, sjajnija i svilenkasta na dodir. 
Preporučujem je, znam da ću je kupiti još par puta. Uživajte.


Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3