e.l.f. kozmetika recenzija


Ćao najbolji moji.
Danas jedna lepa i slatka recenzija o e.l.f kozmetici koja je skoro stigla kod nas u drogerijama. Ove proizvode sam naručila na jednom sajtu po nazivu iHerb. Tamo su e.l.f proizvodi jako jeftiniji nego ovde kod nas. Imam ih sigurno već godinu dana i sada je konačno stigla na red recenzija o njima. Nisam bas oduševljena ovim proizvodima, možda sam puno očekivala a nisam trebala. Pa možemo da pređemo na recenziju.

Prvi proizvod je tečni ajlajner u olovci koji sam jednom koristila i nikada više zato što se osušio. Ne znam da li je problem bio u mom proizvodu ili uopšteno je takav ali mi se ni malo ne dopada. Stvarno je glupo da kupite nešto što ćete jednom koristiti i nikada više. Ne možete čak ni da ga spasite jer nema način. Jako sam razočarana u ovaj proizvod. 


Drugi proizvod je nešto tipa bb kreme sa spf 20 kao kremica za sunčanje, ne znam zašto sam naručila ovaj proizvod, verovatno je bio nešto  jako jeftin čim sam želela da mu pružim priliku. Ima miris na more, na kreme za sučanje. Sad da li štiti od sunca ne znam jer se stvarno nikada nisam setila da mažem nešto poput ovoga. Nema nikakvu prekrivnu moć, prijatnog je mirisa i pakovanje je okej. Ali ga ne preporučujem.



Hajlajter u kamenu je jako malo pakovanje, plastično je pakovanje i izgleda baš jeftino. Sjaj je jako suptilan, tako da možda će se svideti nekome ko želi nežan sjaj na licu. Ja nisam ta osoba. Volim kada se vidi da imam hajlajter iz svemira. Zato je moj prvi izbor Colourpop ili Sleek paleta ali o njima u nekom od sledećih postova. Ovaj hajlajter se nanosi sa što manjom četkicom. Sa fiksatorom ili bez svejedno je, neće se videti na licu. Takođe ne preporučujem. 

Ovako izgleda iz nekoliko puta nanošenja.

Eh sad, da ne bi ovaj post skroz bio negativan, ovo je proizvod koji obožavam i koristim ga svaki dan. Ajlajner u teglici, u nijansi coffee, koji koristim za crtanje obrva. Spominjala sam ga u nekoliko prethodnih postova. Dugotrajan je, ne skida se sa očiju a ni sa obrva. Boja je odlična. Zaljubljena sam u ovaj proizvod. Kao što sam na početku spomenula imam ove proizvode više od godinu dana i nije se ni malo osušio. Ovo će biti prvi ajlajner koji ću potrošiti do dna. Isti je kao i prvog dana kada sam ga otvorila. Ima ih u nekoliko nijansi što je po meni odlično. Sigurno ću kupiti i crni kada potrošim čuveni Lorealov ajlajner u teglici. Preporučujem ovaj ajlajner i ako se dvoumite koji da uzmete, probajte ovaj.

Nadam se da vam se svidela recenzija, ostavite komentar i napišite da li ste probali neki od ovih proizvoda. Ljubim vas


Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3