Favoriti godine 2023-Beauty

 Divna godina je iza nas, a kako nisam pisala o svojim favoritima krajem godine, odlucila sam da pisem sada na pocetku ove divne godine. Danas citate o 5 proizvoda koje sam obozavala prosle godine. Nadam se da ste dobro zapoceli ovu godinu, sigurno ce biti sjajna!

Loreal Elseve dream long sampon za kosu, koristim ga vec godinu dana i sjajan je. Koliko sam primetila stvarno raste kosa od njega kao luda, zaista je divan sampon koji bih preporucila osobama koje imaju dugu i ostecenu kosu. Preporucila bih i osobama kojima opada kosa, mislim da je sjajan da ojaca i podstakne rast kose. Mozete ga pronaci u Dm i Lilly drogerijama. 
Avene termalna voda, mislim da je svake godine ovo favorit godine, obozavam ovu termalnu vodu, stalno je kupujem kada je pronadjem na akciji. Koristim je pre seruma i meni je sjajna, koristim je preko leta kada je vrucina velika. Koza posle nje je nekako hidrirana dodatno pa mi je mnogo lakse da nanesem serum i kremu. Avene kozmetiku mozete pronaci u apotekama. 
Ziaja pena za ciscenje lica za normalnu kozu. Pa ovo ovom proizvodu jos uvek nisam pisala ali pisacu na blogu zaseban post. Isprobala sam nekoliko Ziaja proizvoda i svi su mi se dopali uglavnom, mislim da je sjajan brend i da ima dosta toga da nam ponudi. Ziaja mi je jako zanimljiv brend i volim da istrazujem njihove proizvode. Ova pena za lice je jedna najbolja pena koju sam probala i mislim da cu je koristiti dugo dugo, cim budem potrosila kupicu ponovo. Toliko je nezna prema kozi, toliko se lepo ispira, uklanja ostatke sminke, ne isusuje kozu lica, sjajna pena! Mozete je pronaci u drogerijama kao i na online Oliva.rs sajtu. 
Lafy Natural maska za kosu koju sam potrosila i mogli ste da je vidite u decembarskim potrosim proizvodima. Sjajna maska za kosu koju bih ponovo koristila, a pisala sam detaljan blog post koji mozete procitati ovde .
Pixi Beauty colagen serum za predeo oko ociju. Sjajan proizvod, ovo je proizvod koji bukvalno u jednom trenutku ukloni ono zatezanje posle skidanja sminke a to smo svi osetili. Ovaj proizvod je pravo malo bogatstvo jer hidrira odlicno, tamne kolutove za nijansu umanji, naravno da ovo nije carobna krema koja ce izbrisati podocnjake ali delujete sveze i hidrirano posle ovog seruma. Od mene sve preporuke da isprobate ovaj proizvod. Pixi mozete pronaci u Sephori ali vecina narucuje sa stranih sajtova gde je jeftinije.
Pisite mi koji su vasi beauty favoriti protekle godine? 

Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3