Potrošeni proizvodi #16

Ćao najbolji moji.
Poslednji potrošeni proizvodi u ovoj godini, bilo je dosta kozmetike i šminke, baš se trošilo i trudila sam se tako da bude. Ima proizvoda koji su bili van roka pa su nažalost završili u kanti. Ali tu su proizvodi koji su bili favoriti i nekima bih se sigurno vratila u nekom trenutku, kada potrošim sve ovo što sam skupljala i kupovala do sad. Nadam se da će mi sledeća godina biti još uspešnija nego ova, da ću još više proizvoda potrošiti nego ove godine. Nadam se još boljim trošenjem proizvoda. Pa možemo da pređemo na post.   
 Pakovanja papirnatih maramica sigurno neću više ubacivati zato što stalno kupujem iznova i iznova iste. Te su mi najbolje za šminkerski sto, najefikasnije su i zato ih obožavam. 
 Compact tuferi su otišli, okej su bili, ništa specijalno. Baby fresh maramice okej su, ništa specijalno. Farmasi maramice za skidanje šminke, ništa gore nisam probala od ovoga. Ne skida ništa i nije efikasno. 
 Mr.Black coffee body scrub je nešto najbolje što sam probala. Obožavala sam ga, trajao mi je dugo i verovatno ću ga kupiti ponovo. Lepo neguje kožu, bio je dovoljno jak za moju kožu, baš kao što ja volim. 
Cocoa Looks je šejk koji je za rast kose, ovaj šejk je koristila moja drugarica, koja je prezadovoljna rezultatom, uspela je sama da se očešlja i kosa joj je za koji centimetar porasla. Stvarno sam odušeljena kako je sve uticalo na njenu kosu. 
Tečni sapun ništa specijalno probala sam mnogo bolji. Kamen za pete kako je stojao u kupatilo je dobio crnu boju, nije više za korišćenje. Balea viva cuba je okej bio gel za tuširanje, samo što sam ga ja svega par puta koristila zbog svoje nežne kože. Balea sprej za zaštitu od toplote jedva sam potrošila, miriše na žvake, i  jedva sam čekala da ga potrošim. Bioten SOS kremica za ruke je nešto najbolje što sam probala za negu ruku  zimi. Skidač laka okej. Balea tonik se pokvario, prošao mu je rok trajanja.
Bioten CC kremu bacam prošao je rok i pretamna nijansa. Silikonske kapi za kosu potrošene, ništa specijalno. Anti bakterijski sprej za ruke ništa ne radi. GR kameni puder gotov, imam još jedan, jedva čekam da ga potrošim. Kapi za lice takođe bacam jer su promenile miris. Colortrend baza gotova, najgora baza ikada. Blenderi od Aure, kineza, RT i Swoon. RT znate da koristim i dalje i oduševljena sam, dok ostali su užasni. Aura sam volela ali videla sam da ima i boljih. 
Maskare sve su otišle, Essence I love extreme kupujem ponovo, ostale ne. Dva sjaja za usne su previše lepljiva, istekao im je rok trajanja. Ingrid puder pretaman, užasan, kanta. 
Maske za lice sve su bile odlične. Kozmetički štapići kupujem ih. 
Za kraj, skupljajte zatvarače, tako pomažemo deci. 



Постави коментар

6 Коментари

  1. I need to wash my makeup blender
    Happy new year
    Welcome to 2019, a year of divine perfection.
    https://www.melodyjacob.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post, i meni je Essence maskara jedna od onih koje uvek rado kupim jer znam da je za te pare i vise nego odlicna. Bolja i od mnogih skupljih.

    SRECNA NOVA GODINA ♡♡♡

    Novi post ------>>>

    http://xbeautyplace.blogspot.com/2018/12/i-revolution-violet-chocolate-paleta.html?m=1

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3