Potrošeni proizvodi #15

Ćao najbolji moji!
 Konačno još jedan post o potrošenim proizvodima je tu! Ima kozmetike i šminke tako da pređimoo na post!

Već ste videle u prethodnim potrošenim proizvodima da koristim Nivea šampone i regeneratore. I naravno i sada se pronašao tu, Diamond Gloss care i hairmilk regenerator. Ništa posebno, šampon lepo opere kosu, regenerator je omekša koliko god može, okej su tim. Verovatno ću kupiti ponovo šampon, kada potrošim sve što imam.
 Dezodoransi poput Velnea i Tango marke je razlika u pakovanju, jak zagušljiv miris, pun alkohola, znači obrijana koža me je pekla svaki put kad se zeznem pa naprskam. Rešila sam da idu u kantu. Parfem iz Avona je okej, ovo mi je druga bočica.
 Velnea krema za depiliranje u roku od 3 minuta, za osetljivu kožu. Lepo mi je skidala nausnice, svidela mi se u te svrhe, na nogama sam svega 3,4 puta koristila. Verovatno ću kupiti ponovo u budućnosti. Kamen za pete ništa posebno, kao i svaki drugi. Lepo skida mrtvu kožu sa stopala. Skidač laka je moja majka pronašla u običnoj prodavnici i kupila ali je užasan. Dok skinem lak sa noktiju odoše mi tri godine života.
 Kineske trepavice, mislim naručene sa kineskih sajtova. Ove prve su kao za prirodan izgled, dok druge su malo dramatičnije i više sam ih koristila. Prve ne bih više kupovala, i ne preporučujem ih pa čak ni za prirodan izgled. Ne sviđa mi se kakva je tračica, a ni kako stoje na oku. Dok druge mogu da vam preporučim.
 Tuferi su bili okej, definitivno bolje skidam šminku sa onim većim, ali kada ih nemam posluže i mali. Ništa posebno, tufere možete naći na svakom ćošku.
 Maske za lice! Svi koji me pratite na instagramu znate da sam pola žena pola maska za lice, pa ovakoo da krenemo redom. Prve dve maske su iz Alexandra, sheet maske od nara i krastavca, super su mi hidrirale kožu, lepo su se oblikovale na licu, ne spadaju. Stvarno su dobre! Treća maskica od krastavca je jako jako natopljena, čak i posle 30 minuta moja koža nije mogla sve to da upije. Mislim da sam bacila pola proizvoda. Dve Balea maskice okej su, mrtvo more mi se malooo više sviđa zato što mi baš očisti kožu. Žuta maskica je sa sajta Elizavecca i ništa posebno. Nisam videla je bilo šta uradila mom licu. Afrodita maskica za podočnjake je super kul stvarčicu koju sam skoro otkrila i oduševila se! Stvarno ublažava podočnjake.
 Testeri Nivea šampona za kosu hairmilk ništa posebno. Ništa nije uradio mojoj koži. Bioten kremice imaju prejak miris, a meni se to ne sviđa. Krema sluz puža sam koristila za ožiljke na nogama od ujeda komaraca i sviđa mi se kako se povlače.
 Fit me puder u nijansi 110 je u početku bila super nijansa ali kasnije je bio baš svetao, kombinovala sam ga sa drugim puderima i tako je bio super. Isušuje kožu, znači potrebna vam je dodatna hidratacija. Korektor od Aure je star 100 godina i vreme je da se pozdravimo. Puder za obrve od Essencea ne znam kako funkcionise, znači to ne radi ništa. Dve olovke su od Golden Rose broj 307, olovka koja je meni odlična a ja više taj broj ne mogu da pronađem..
 Rimmel u nijansi 066 Heather shimmer, lepa nijansa ali devojke koje prodaju u dm su očigledno videle da je karmin unutra samleven i polomljen pa su ga zalepile lepljivom trakom kako ne bi mogla da otvorim i vidim o čemu je reč. Čuvala sam dugo karmin misleći da ću ga nanositi četkicom ali to se nije desilo, zato sada ide u kantu konačno. Sjajevi od Aure, istekao im je rok, jako lepljivo, užas. Amuse cosmetics ovo sam se zeznula pa naručila, kada sam ga otvorila i nanela na usne stvarno je bio odličan, međutim kako je stajao sve duže miris se promenio i mislim da se pokvario. Ovaj plavi karmin je dobijen sa nekog kineskog sajta, karmin je užasan, miris je sladak ali na usnama je užasan. Colorama sjaj imam predugo, tako da istekao mu je rok i ide u kantu. 
Kiss lips kivi, je prirodan balzam za usne od kivija, bar ima miris kivija, ima prirodne sastojke ali istekao mu je rok, ide u kantu. Ništa posebno. Labello je bilo nešto najbolje što su moje usne doživele, potpuna hidratacija preko noći. Ali zapostavila sam ga i pokvario se, tako da se opraštamo. 
Za kraj labelo od prirodne kozmetike Wow koje mi je bilo katastrofa, ne sviđa mi se, proizvod je bio tvrd kao kamen, jako težak za nanošenje. Užas.
 Za kraj sakupljajte čepove od proizvoda i tako podržite akciju Čepom do osmeha! Vaše malo nekome puno znači! Potrudite se i počnite da sakupljate! 
Nadam se da vam se dopao ovaj post, ako jeste obavezno komentarisite, obožavam vas!!!


Постави коментар

6 Коментари

  1. I love to see empties, why I don't know. When I finish any product I feel very happy..

    ОдговориИзбриши
  2. Doslovno nikada neću moći napraviti ovaj post. Ja jedino što potrošim je šampon. Ostalo sve štedim i na kraju zamjenim nečim drugim. To je pak druga krajnost, iskreno ne razumijem kako si uspijela sve ovo potrošiti, hhahaha.

    Feliz

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3