Clearskin bubble cleanser Avon

Ćao najbolji moji.
Ovo je moja druga pena za lice, moram da priznam da mi se jako sviđa, od pakovanja pa do toga šta uradi mojoj koži. Naručila sam je u Avon katalogu pre nekih 2 meseca. 
Pa ovako, pena za lice dolazi u ovoj plastičnoj ambalazi od 150ml proizvoda. Ima belu lepu pumpicu, izlazi dovoljno proizvoda kada se pritisne mada ja pritisnem svega 3 puta.
Tri pumpice sasvim dovoljno je da skinem šminku sa lica. Testirala sam je i prošla je test. Sviđa mi se kako očisti lice, posle nje lice bude mekano i nežno na dodir. Najvažnije je da ne peku oči od nje. Obožavam proizvode kojih ne moram da se plašim šta će mi uraditi. Tako da toplo preporučujem ovu penu za lice.
 Da li ste koristile? I preporučite mi koju bih trebala da probam! Ljubim vas!

Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3