Afrodita maska za podocnjake

Cao najbolji moji.
Dobrodosli u moj novi post, kao sto ste vec videli na instagramu, na storyu sam pricala o ovoj maskici za podocnjake. Videli ste kako sam je koristila a danas vam pisem o tome sta sve ona radi, kako se koristi i prednosti i mane. Nastavite sa citanjem..
Dakle, maskica dolazi u ovom lepom pakovanju koje moze da se koristi i do tri puta, koliko sam primetila, odvojeni su, tako da jedna kesica je dovoljna za jedno koriscenje. Lepo mirise, lepu teksturu ima, mislila sam da je u obliku maramice ali nije. U obliku je kremice, taman ima proizvoda za podocnjake. Koristila sam je ispod ociju u vrlo tankom sloju, mogu da zakljucim da je maskica delimicno upila, verovatno zbog mojih podocnjaka kojima je ocigledno potrebna bolja hidratacija nego sto sam joj do sada pruzila. Bila sam jako zadovoljna kada je proslo 15 minuta od drzanja maskice na podocnjake. Zadovoljna sam kako je delovala, verovatno cu nastaviti da je kupujem, ako imate nekih predloga vi pisite u komentarima. Volela bih da kupim u obliku maramice. Mislim da Balea ima takve maskice. Preporucujem za podocnjake i hidrataciju, nece vam skloniti podocnjake kao rukom odnesene mislim ako to ocekujete. Sada je na akciji u Lilly drogerijama. 
Ljubim vas!


Постави коментар

14 Коментари

  1. it reminds me that I need to put some mask on my face.

    ОдговориИзбриши
  2. Iskreno ti predlazem krastavce. Koliko je god smijesno meni nista kao krastavci nisu pomogli hahahaha. Odlican post u svakom slucaju!

    Feliz

    ОдговориИзбриши
  3. I didn't know that brand but I love using face masks - they are perfect for me-time <3
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    ОдговориИзбриши


  4. Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your further write ups thanks once again.
    Parker Pens for promotion

    ОдговориИзбриши
  5. Great post, dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :) №414
    I will be very happy if you follow me back :)
    Have a good day!

    My blog - http://www.valeriianest.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Hi! I haven´t tried that brand yet, but this mask looks very interesting.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3