Black Dinosaurs-Outfit post

Ćao najbolji moji.
Znam da nisam bila baš produktivna tokom leta, ali to će se promeniti u narednom periodu. Zbog nekih stvari u mom životu nisam imala dovoljno inspiracije za postove, sada kada sam okej i napunila baterije tu sam! Spremam vam zanimljive postove, videćete i sami. Danas jedna opuštena kombinacija, duks je u centru pažnje marke H&M, crne farke i Nike patike. Može da posluži za školu, fakultet :D U komentarima mi napišite da li vam se dopada. Uživajte.








Постави коментар

13 Коментари

  1. Wow, bas mi se svidja duks i celi tvoj outfit <3 Ponovo sam pocela da blogujem nakon duze pauze pa se nadam da ces citati moje buduce postove :* <3
    Blog: http://tijanaqueenoffashion.blogspot.rs/
    Instagram: @tixizzz

    ОдговориИзбриши
  2. Duks je mnogo sladak, super si ukombinovala :) 💓

    ОдговориИзбриши
  3. Jelena draga, predivna si mi! Ovaj autfit je jako lep, jednostavan a jako unikatan i bozanstveno ti stoji! U duk sam zaljubljena zaista, savrsenstvo!Uz to i Odlicne fotografije. Zaista divan post.

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  4. Love this! My daughter would die if I wore this sweater.

    ОдговориИзбриши
  5. That's such a funky sweater! Super unique too, loving your style.

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3