Project Polish 2020

Ćao najbolji moji!
Verujem da ovo niste očekivali od mene ali eto i to se dogodilo. Kako je krenula ova godina sve neke promene uvodim i veoma mi se to dopada. Počela sam da primenjujem minimalizam i ne pitajte ništa sve ću vam objasniti u narednom postu. Danas pogledajte koje sam to lakove izabrala da panujem ove godine, ništa neću kupovati samo ću trošiti. Ima 19 lakova u boji plus 5 laka koji su za negu noktiju. 

Llums lakovi su mi izuzetno dobri, volim ovu krv crvenu boju, prelepa moja laka. Svi su mi dobri samo ih imam dugo pa želim da ih potrošim, a pošto sada imam konačno duge nokte mogu i dva puta nedeljno da ih lakiram hehe. 

Maybelline tipa lakovi mi se nisu dopali, previše vodenkasta struktura, treba mi bar 3 sloja i čitava večnost da se osuše.

Avon lakovi iz raznih kolekcija, nijanse su im jako sitne a na nekima i ne piše nažalost. Volim ih sve i rado ih koristim.
Catrice nikako, jedan dan i ode lak, boja je prelepa ali kvalitet mi se ne dopada.
Essence prelepa boja, brzo se suši, super lak.
Golden Rose, treba mu večnost da se osuši.
GR wow, oba laka su super, obožavam ih i često ih mažem. 
Max Factor, takođe često mažem ali i njima ide rok trajanja pa bih volela da ih sve potrošim.
Aura iz časopisa, pun je ali ga dugo imam.
Baze, top coat i nega noktiju je tu, želim sve ovo da potrošim jer mi ne treba tolikoo lakova.
Ovim postovima želim da vam privučem pažnju da i vi obratite pažnju na šta sve trošite novac, da li vam je to stvarno potrebno? Želim da vam pružim motivaciju da sredite svoj garderober, lakove za nokte, kozmetiku sve. 
Da li volite minimalizam?

Постави коментар

6 Коментари

  1. Divaan post, draga! Obozavam da sakupljam lakove hhahahah
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam prošlu godinu počela sa minimalizmom, ne sjećam se kada sam zadnji put kupila lak za nokte,ako kojim slučajem i dobijem, proslijedim dalje jer ih ja ionako imam previše i želim uveliko smanjiti kolekciju. Svaka čast tebi što si se također odlučila na minimalizam :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam prošle godine izbacila dosta lakova iz svoje kolekcije i darovala sam ih nekome ili bacila, ako su bili za bacanje i odmah se nekako lakše osjećam. :) Super post! :)



    onlymaja.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3