Blogmas #30 Sta sam naucila u 2019.godini

Ćao najbolji moji!
Nova godina nam kuca na vrata, još jedan dan i Blogmas je gotov, verujem da će mi ovo nedostajati, pisanje svakog dana je postalo deo moje svakodnevne rutine. Sigurno se družimo i sledeće godine. Ne znam žašto nisam pisala do sada Blogmas kada je to baš zabavno! 
U ovom postu napisacu šta sam naučila tokom 2019.godine. 
Prva stvar je reći NE. Konačno mogu otvoreno da kažem kada mi se nešto ne dopada, kada nešto ne želim. 
Naučila sam da cenim sitnice i ljude oko sebe. 
Naučila sam da budem zahvalna za sve što imam u životu. 
Naučila sam da bez zdravlja ne možemo ništa zato u sledećoj godini želim da se više bavim fizičkom aktivnošću.
Naučila sam da volim i da postujem svog partnera. 

Постави коментар

6 Коментари

  1. Što se blogmasa tiče ja sam odustala, jer kad mi se piše ja pišm, kad ne i kad nemam vremena džaba mi sve.. Čovek se uči dok je živ, definitivno si naučila bitne stvari. Hmm, ne znam šta sam ja naučila, moraću malo da razmislim o tome.

    I'mperfect

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post draga! Sve najljepe ti zelim u 2020-oj godini.
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3