Maskare, ajlajneri.. #makeupkolekcija

Ćao najbolji moji!
Nastavljamo sa makeup kolekcijom, danas predstavljam maskare i ajlajnere, tečne i u gelu. Nadam se da su vam se do sada podele svidele, pa možemo da nastavimo dalje. Počećemo sa maskarama.. 
Farmasi Zen maskara je okej, malo je suvlja nego druge, treba više sloja da bi bila kako treba na očima. 
Divage maskara užas, lepi trepavice, previse proizvoda izbaci iz ambalaže, ne sviđa mi se.
Essence maskara moj večiti favorit evo i posta u kome je upoređujem klik ovde. Već godinama je koristim.
Loreal gel ajlajner, dobija se i četkica uz njega, odličan ajlajner, intezivno crn i savršen na očima. 
Essence vodootporan tečni ajlajner, imala sam i onu običnu verziju i odlični su mi oba! 
Impala ajlajner u olovci, ništa posebno.
Elf posle prvog korišćenja se osušio.
Catrice gel za obrve, mala slatka četkica i super rasporedi proizvod na obrvama. 
Oriflame the One kao sa nekim vitaminom za trepavice, ali ja to koristim za obrve i super je!
Elf gel u nijansi Coffee, sa njim crtam obrve i odlično se pokazao kao takav proizvod! Ima nekoliko nijansi a ova je meni odlična!

Da li ste koristili neki od ovih proizvoda? 

Постави коментар

4 Коментари

  1. Moja mama obožava tu essence maskaru i stalno je koristi, ja nemam nekog posebnog favorita, koristim trenutno neku crnu esensovu all eyes on me i nekako je previše retka i lepljiva tako da ću verovatno i ja preći na ovu rozu.. :D Što se tiče ajlajnera nisam baš spretna pa mi je najlakše kad su u olovci. Gde si kupila taj elf gel? Ne mogu nikako da pronađem odgovarjuću olovku/gel za obrve u odgovarajućoj nijansi...

    Novi post I'mperfect

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3