Uređeni Haos Klasik Planer 2019

Ćao najbolji moji! 
Dobrodošli u prvi post u 2019.godini, ovu godinu počinjemo sa planerom Uređeni Haos, izabrala sam klasik planer jer nije bio datumiran. Ne volim planere koji su datumirani jer sam onda nekako primorana da se pridržavam tog planera a nekad je to stvarno ne moguće. Nekada se dogode dani da nemam nikakvih obaveza ili da se plan totalno poremeti. Zato volim kada je planer bez datuma imam totalnu slobodu i bez napetosti. Sa kojim planerom ste vi započeli godinu?
I naravno, Srećna Nova Godina, da vam se ostvare sve željice koje zamislite! 


Pišite mi vaše utiske. Ljubim vas!




Постави коментар

8 Коментари

  1. Uvijek sam koristila neku obicnu biljeznicu, ali zeljela sam da unutrasnjost bude ljepsa, a da ne trosim previse vremena sama uredujuci pa sam kupila Zenski rokovnik. Svida mi se planer koji si izabrala, korisno je to sto vec nisu napisani datumi.
    Takoder, sretna Nova godina 😄

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. I just love using a planner. It definitely helps me stay organized throughout the year!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. This is year for the first time I've bought a planner, though it is cheap.

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3