Ziaja sugar body scrub-marshmallow

Pilinzi za telo su zdravi i pozeljni za nasu kozu, kako bi se skinuo mrtvi sloj koze koji se stvara postepeno. Ako mene pitate koristila bih pilinge svaki dan koliko ih volim ,volim da kupujem nove i da isprobavam sve koji izadju i dodju na nase trziste. O ovom pilingu sam pisala na drustvenim mrezama a onda sam shvatila da ovo savrsenstvo zasluzuje blog post jer ovo je divnoca od proizvoda. 


Hajde da vidimo sta kaze proizvodjac: 
Karamelizovani šećerni piling za telo namenjen je svim tipovima kože. Nežno uklanja mrtve ćelije kože te ostavlja prelep, slatki miris slezovih kolačića i jagode. Prirodni kristali šećera i karite maslaca savršeno omekšavaju, zaglađuju i neguju kožu. Stvara nežni zaštitni sloj koji štiti kožu od dehidracije, te nisu neophodna dodatna sredstva za hidrataciju nakon korišćenja ovog pilinga.
Moji utisci: 
Ovo je pakovanje od 300ml i veoma je slatko, pakovanje je plasticno, funkcionalno je. Tekstura je roze boje sa nekim zrnicama kao sto mozete videti koji se rastope u dodiru sa kozom, ovo je secerni piling i grub je bas, ali ja volim grube pilinge. Tako da je ovo jedan od mojih omiljenih pilinga za telo. Posle njega koza je fantasticno nezna, meka, osecaj je divan. Ali jedna stvar razlikuje ovaj piling od drugih jeste da ostavlja onaj mastan trag na kozi, pa ako ovo ne volite onda zaobidjite ovaj proizvod jer nece vam se svideti. I jedna mana je sto posle njega je obavezno ribanje kade kako se neko posle vas ne bi okliznuo. To su mane ali ja ga volim bas zbog toga sto nahrani moju suvu kozu. Kupicu ga ponovo. 

Da li ste probali ovaj piling i da li ste zadovoljni? 

Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3