Potroseni proizvodi-Decembar

Cao najbolji moji!

Dosli smo do kraja ove godine, zelela sam da ostavim potrosene proizvode za kraj meseca kao i uvek, poslednji post u ovoj godini. Dosta toga sam potrosila, potrudila sam se da potrosim sto vise, zelim da mi svaki mesec bude ovako dobar. 

Pre svega zelim vam Srecnu Novu Godinu, Srecne Praznike, da ostvarite sve sto pozelite, da uvek budete nasmejani i srecni. Druzimo se u Novoj godini jos vise, hvala vam sto me pratite, sto komentarisete postove, mnogo mi je drago zbog toga. 

Pa mozemo da krenemo na proizvode. 

Prvi proizvod je Cottage piling gel za tusiranje, ima u sebi sitne cestice, mirise prelepo na karamelu. Okej mi je proizvod, brzo sam ga potrosila, necu ga skoro kupovati. 
Nivea muski gelovi za tusiranje, nisu losi, fini su, lepo mirisu, sigurno cemo kupiti ponovo. 
Silan omeksivac za ves, prijatan miris, samo sto mi neko vreme necemo kupovati omeksivace, ne prijaju nam. Ali ovaj je super i sve preporuke. 
Head&Shoulders classic clean sampon za kosu protiv peruti, meni su mnogo pomogli u borbi protiv peruti, koristim ga stalno i drzi mi sve pod kontrolom. Jedini sampon koji mi je zaista pomogao. Balea serum za kosu, konacno sam ga potrosila, ovo malo cudo mi je trajalo mnogo dugo a redovno sam ga koristila, lepo mi zagladi kosu, prijao mi je ali ga necu skoro kupiti jer mi je dosadio. 
Sledece proizvode koje sam potrosila su pecevi za ispod ociju, Korejska kozmetika, trajali su mi jako dugo ali su super bili. Lepo su hidrirali, gelasti su bili i bas su mi prijali. 
Neven krem Crystal Derma, odlicna krema, kupicu ponovo da je imam pri ruci, mnogo lepo mirise, a koristila sam je za sve i svasta, smirivala je i neke upalne procese na telu. Sve preporuke. 
Medical Plants maska za lice, predivna maska za lice, toliko mi je lepo cistila pore, mnogo mi se dopala i kupicu ponovo. Pakovanje mi je trajalo dugo, bas mi je fina maska za lice. 
Avene testere, maske za lice za hidrataciju, dopale su mi se, Avene je zaista kvalitetna kozmetika. Balea piling konacno je otisao, meni se ovo vise nije dopalo, toliko je bilo suvo da nista nije radilo na usnama. Sundjer je iz DM-a, koristim ih za skidanje maske sa lica, stalno ih koristim i kupujem. Vazelin Crystal Derma, odlican, vise mi se dopada od Baleinog. Mali tester hidrantne kreme, nista specijalno, ovo je D&D kozmetika, imala sam za par koriscenja, hidrira lepo. 
Tango je muski dezodorans, okej je bio, prosao mu je rok pa se pozdravljamo. Donto dent, omiljena pasta za zube, sada smo uzeli neku novu, pa cemo da vidimo kakva je. 
Solarus, nema potrebe vise da cuvam ovaj zastitni faktor jer mu je prosao rok a nazalost ga nisam potrosila. Dezodorans, prelepo mirise, nije bas stitio najsjajnije ali je miris prelep. Essence krema za zanoktice, obozavala sam ovaj proizvod, bas je fino hidrirao. Avon krema za uklanjanje nausnica, super proizvod, ali sa ovim je kao da brijacem prodjete preko nausnica, ne cupa ih vec ih samo "isece", nastave da rastu, zato sam se vise opredelila za trakice. Stapici za usi, standardno, uzimamo bilo gde i bilo koji. 
U kutiji maramice kupljene u Lidlu, super su, dugo su trajale a ove su najjeftnije. Vlazne maramice, okej, nista specijalno. 
O maskicama sam pisala poseban post pa mozete da pogledate baroness sheet maske za lice recenzija.
Maska za ruke, sa kokosovim uljem, okej je, Korejska kozmetika je u pitanju. Balea piling i maska za stopala, odlicna, kupicu ponovo. Anew krema za lice, probala sam ali nista nisam primetila da je uradila. 

Koji proizvod vam se najvise dopao? 

Постави коментар

0 Коментари