Pixi Beauty Glow Tonic

Cao najbolji moji!

Pixi Beauty je sjajan brend koji mene uvek odusevi svojim pakovanjem, danas zelim da vam pokazem kako je sve to izgledalo. Pixi Glow Tonik dugo koristim i obozavam ga, vec sam pisala recenziju o njemu mozete da vidite ovde pixi-glow-tonic-da-li-je-zaista-toliko. Personalizovani proizvodi su meni najsladji i veoma mi znace. Tako da je Pixi i sada na vrhu zadatka. Pixi proizvode obozavam, najdrazi proizvod mi je Milky cleanser za skidanje sminke, odlican i blag proizvod. Posle njega je definitivno Glow tonik, mislim da ne postoji osoba koja ga nije probala i odusevila se. Zato trk na recenziju, a ove slike ostavljam ovde da zabelezim ovo prelepo pakovanje. Uzivajte u slikama <3 





Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3