Fashion Haul-New Yorker, N sport, Waikiki, Second Hand

Cao najbolji moji!

Morate priznati da niste navikli da izbacujemo ovako cesto haul postove, ali iskreno mesec decembar je namenjen za kupovinu sve i svacega. Definitivno trebam da pauziram sa kupovinu odece bar na neko vreme. U ovom postu mozete da vidite sta sam sve novo kupila bukvalno u toku ove nedelje. 

Prva je haljina iz Waikikija, bila je nekih 1300 din, kupila sam i kais koji sam zaboravila da slikam. Kais sam planirala da stavim oko struka jer tada tek ova haljina dolazi do izrazaja. Ovako ne izgleda bas najsjanije, ali kada se obuce potpuno je drugacija. 
Sledeca je ova haljina iz New Yorker, popularna serija La Casa de Papel koju jos uvek nismo ni poceli da gledamo ali eto zelela sam da je kupim. Cena je bila 399 din. 
Takodje tamo su uzete i ove pantalone. Dole su sire ali u struku su uske, prelepo stoje, maskirne su i obozavam ih. Bile su 1300din. 

Dve kosuljice koje sam kupila u Second handu sada u ponedeljak za samo 50 din. Moja velicina, vec su oprane i spremne za nosenje. Prelepe su, a ideja je da ih nosim ispod dzempera ali i leti samostalno. 

Takodje sam kupila i ovaj dzemper za samo 50 dinara u ponedeljak. Ispod njega ide kosulja, jer malo materijal bocka kozu. 
Na kraju, narucila sam online na N sport sajtu Nike patike, mnogo su mi se svidele, gledala sam ih dugo i sada sam ih narucila. Bile su 3200 din. Stigle su bukvalno za 2 dana, sve preporuke. 

Sta vam se najvise dopalo?? 

Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3