Balea Tonic za osetljivu kozu

Cao najbolji moji! 

Ranije nisam marila da li koristim tonik ili ne, dok nisam probala Balea roze tonik, mozete ga pronadji u DM drogeriji po nekoj finoj ceni. Dolazi u pakovanju od 200ml, veganski proizvod je i trajanje je 6 meseci od otvaranja. Prijatnog je mirisa, meni bas prija. Koristim ga tako sto malo stavim na prste i lagano utapkam u kozu lica. Prija mi posle umivalica, maski za lice, a nekada kada zelim da proverim koliko mi je cisto lice stavim malo tonika na tupfer i prodjem preko lica. Ovaj proizvod trosim vec drugo pakovanje koliko mi se dopada. Za osetljivu kozu je, postoji i plava varijanta za normalnu kozu, njega nisam isprobala ali ako vi ste jeste pisite mi kakav je. Od mene sve preporuke za ovaj proizvod jer je fantastican. 




Постави коментар

0 Коментари