Book tag 2021

 Cao najbolji moji!

Primetili ste koliko volim da radim tagove, obozavam da odgovaram na pitanja, meni je ovo mnogo zanimljivo pa sada jedan Book tag koji je po prvi put na mom blogu. Ranije nisam toliko citala koliko sada volim da citam, da kupujem knjige i da idem u biblioteku. Pa u nekom od narednih postova pricacemo o knjigama koje su mi se najvise dopale u toku ove godine. Pa mozemo da predjemo na pitanja. 

Fotografija je preuzeta sa Pinteresta.

1. Koliko knjiga je mnogo za serijal?

 Za mene koja nisam bas navikla na serijale, mozda je 5 mnogo.


2. Sta mislis o neizvesnim krajevima knjiga koji se nastavljaju? 

Delovi koji se nastavljaju tamo gde se prethodna knjiga zavrsila mi je super. Zato uvek dobro pregledam da li su svi delovi prevedeni kod nas, ako nisu, ne kupujem ili ne uzimam te knjige. 


3. Tvrde ili mekane korice?

Bitno mi je da je knjiga u super stanju da moze da se cita. Vecinu knjiga koje imam su meke korice, trenutan tacan broj moje male bibilioteke broji 60 knjiga. 


4. Omiljena knjiga? 

Pazi sta zelis, mozda ti se ostvari. Knjiga koja me je naucila da budem oprezna sa zeljama ali i da budem zahvalna za sve sto imam.


5. Najmanje omiljena knjiga?

Pa ima ih tako s' vremena na vreme, medjutim knjige koje mi se ne dopadaju prodam na licitaciji ili ih prosledim dalje. 


6. Ljubavni trougao, da ili ne? 

Da, moram da priznam da volim da citam o tome. 


7. Najskorije citana knjiga koju nisi mogla da zavrsis? 

Nema takve, sve procitam do kraja ali sa "Manje od tri" od Ivane Kuzmanovic sam se bas mucila, 200 strana sam citala danima koliko mi se nije citala. 


8. Knjiga koju trenutno citas?

Najbolje drugarice od Loren Foks. 


9. Poslednja knjiga koju si nekome preporucila?

Trilogija, Princeza od papira, Princ od papira i Palata od papira.


10. Najstarija knjiga (po datumu objavljivanja) koju si procitala? 

Stvarno ne znam. 


11. Najnovija knjiga (po datumu objavljivanja) koju si procitala?

Starija ali bolja, ali starija. Mislim da je ta.


12. Omiljeni autor?

Za sada nemam, jer jos uvek istrazujem sta mi se najvise dopada.


13. Kupovina ili pozajmljivanje knjiga?

Oba, kupujem na licitacijama a cesto idem u biblioteku. Jedan od ciljeva za sledecu godinu je da vise citam iz biblioteke.


14. Knjiga koja ti se nije dopada, a cini se da je svi vole?

Uh, ne znam, obicno ne kupujem knjige i ne citam knjige koje su trenutno popularne, jer nekako izgubim zelju. Isto je i sa proizvodima za negu, sminka itd. Sve sto je vise hvaljeno to je moja zelja manja da probam.


15. Bukmarkeri ili "usi" na knjigama? 

Bukmarkeri, ne mogu da podnesem usi na knjigama. 


16. Knjiga kojoj se uvek vracas?

Nemam jos uvek takvu knjigu. 


17. Jedan pov (Point of view) ili vise?

Vise, volim da procitam radnju iz razlicitih uglova.


18. Mozes li da citas i slusas muziku u isto vreme? 

Mogu, ali uglavnom uzivam u miru.


19. Citas li knjige odjednom ili ti treba vise dana? 

Uglavnom vise dana.


20. Koga tagujes? 

Tagujem sve koji vole da citaju, link mi ostavite u komentaru kako bih videla vas post.


Nadam se da vam se post dopao <3 


Постави коментар

0 Коментари